پرفروش ترین کتاب های اقتصادی فیدیبو را بشناسید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

علم اقتصاد یکی از علومی است که آموختن درباره آن برای هر فردی لازم به نظر می‌رسد. اما برای این منظور باید میزان مطالعه در این حوزه افزایش پیدا کند. افرادی مایل به مطالعه درباره عمل اقتصاد هستند، بهتر است پرفروش ترین کتاب‌ های اقتصادی را بشناسند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فرهنگ و رسانه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فیدیبو یک وبسایت معتبر در زمینه خرید کتاب و لوازم فرهنگی است که در منابع مفید و کاربردی علمی را گرآوردی کرده است. این مجموعه انواع کتب اقتصادی را هم به فروش می‌رساند. کتاب‌هایی برای شناخت پایه‌ای و درست علم اقتصاد که مطالعه آن‌ها برای افراد علاقه‌مند به این حوزه مفید است. امروز پنج کتاب اقتصادی از این وبسایت به خوانندگان معرفی خواهد شد که این کتب جزو پرفروش‌ترین‌ کتاب‌ های اقتصادی فیدیبو تا هفته اول اسفند امسال بودند؛

اخبار مرتبط را بخوانید:

دید اقتصادی

داستانی جذاب برای آموختن اقتصاد

راز آسمان پایتخت

این کتاب که نوشته پیتر شیف و اندرو شیف هستند توسط سهند حمزه‌ئی ترجمه شده است. کتاب مذکور مفاهیم بنیادی اقتصاد را به زبانی ساده برای خواننده توضیح می‌دهد. همین کتاب به صورت مصور بوده و سه شخصیت اصلی به نام‌های ایبل، چارلی و بیکر دارد که هر کدام از آن‌ها نماد تاریخی خاص هستند. نویسندگان کتاب مذکور نظریات اقتصادی و نظام پولی و مالی را با توجه به رفتار و روابط این سه شخصیت اصلی به مخاطب آموزش می‌دهند. نسخه الکترونیکی این کتاب 15 هزار تومان است. نسخه چاپی کتاب دید اقتصادی با قیمت 48 هزار تومان به فروش می‌ر‌سد و 246 صفحه دارد. این کتاب که برای بار هفتم به چاپ رسیده، محصول انتشارات آریانا قلم است.

یک ساتوشی

فعالان بازار سرمایه بخوانند

این کتاب که برای مخاطبان بازار سرمایه جذابیت دارد توسط محمد آذرنیوار و نیما ملک‌پور به رشته تحریر درآمد. این کتاب چند فصل دارد که در هر یک از آن‌ها یکی از مباحث مربوط به استخراج بیت کوین، تحلیل آن‌ها، طبقه بندی ارزهای دیجیتال و رعایت تنوع در سبد دارایی پرداخته شده است. این کتاب برای افرادی که قصد افزایش آگاهی از بیت کوین و دیگر رمزارزها را دارند، مفید به نظر می‌رسد. قیمت الکترونیکی این کتاب 21 تومان اعلام شده است. یک ساتوشی توسط راه پرداخت منتشر شده و نسخه چاپی آن با قیمت 108 هزار تومان به فروش می‌رسد. این کتاب 320 صفحه دارد و در نوبت ششم چاپ است.

حرف‌هایی با دخترم درباره اقتصاد

تاریخ مختصر سرمایه داری

این کتاب توسط یانیس واروفاکیس نوشته و به وسیله فرهاد اکبرزاده ترجمه شده است. کتابی با قلم خوب و ترجمه مناسب که به صورت داستانی، در قالب گفت و گوی یک پدر و دختر درباره نابرابری‌های اقتصادی و شرایط اقتصاد جهان به رشته تحریر درآمده و به نظر برای همه افراد مناسب باشد. با پرداخت 30 هزار تومان امکان خرید نسخه الکترونیکی این کتاب از فیدیبو وجود دارد. کتاب مذکور دارای 176 صفحه و از انتشارات بان است. این کتاب برای نهمین بار به چاپ رسیده و 58 هزار تومان قیمت دارد.

تحلیل تکنیکال بازار سرمایه

راهنمای جامع استراتژی مطالعاتی

این کتاب تخصصی هم از دسته کتاب‌های ترجمه شده است. نویسنده این کتاب جان مورفی و مترجم آن امید آفاق‌نیا است. به منظور شروع مطالعه تحلیل تکنیکال و ابزارهای مرسوم مورد استفاده در تحلیل مذکور، ابتدا باید درباره تحلیل تکنیکالی و مورد استفاده آن اطلاعات لازم را به دست آورد. نسخه الکترونیکی این کتاب 39 هزار تومان قیمت دارد. نسخه چاپی تحلیل تکنیکال از انتشارات شمشاد قابل تهیه است و در حال حاضر با قیمت 79 هزار تومان به فروش می‌رسد. این کتاب 422 صفحه دارد و چاپ پنجم آن است.

کتاب پول

7 قدم تا رسیدن به آزادی مالی

درسا عظیمی، سمانه کاوندی و شادی حسن‌پور سه مترجم کتاب پول به نویسندگی آنتونی رابینز هستند. این کتاب کاملا متفاوت از دیگر نوشته‌های آنتونی رابینز است و به شکل کاملی به موضوع پول و تمام احساسات پیرامون آن می‌پردازد. در این کتاب مصاحبه‌هایی با نوابغ دنیای مالی مطرح شده که خواندن آن را جذاب‌تر می‌کند. کتاب الکترونیکی پول، 14 هزار تومان است. کتاب پول 668 صفحه دارد و قیمت نسخه چاپی آن به 39 هزار تومان می‌رسد. این محصول توسط انتشارات نگاه نوین منتشر شده و چاپ نهم آن است.

مرتبط با : آریاناقلمانتشارات بانانتشارات راه پرداختانتشارات شمشادانتشارات نگاه نوینفیدیبو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز