پرفروش‌ ترین پلی استیشن 5 در بازار + قیمت شهریور ماه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پلی استیشن 5 در اواخر سال 2020 میلادی به دنیا معرفی شد و اکنون کمپانی سازنده این دستگاه اعلام می‌کند که از زمان رونمایی تا الان بیش از 40 میلیون از این محصول محبوب را در دنیا به فروش رسانده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه با جست و جو در سایت تکنولایف، پرفروش‌ترین پلی استیشن 5 را معرفی می‌کند.

1- پلی استیشن 5 استاندارد دیسک خور CF1200

قیمت این پلی استیشن در لحظه تهیه گزارش 23 میلیون و 579 هزار تومان است. این پلی استیشن محبوب، دیسک خور است؛ به این معنا که می‌توانید به خیلی از بازی‌های انحصاری دسترسی داشته باشید. همچنین، این دستگاه باعث می‌شود بتوانید هنگام بازی از کیفیت بالایی که قبلا فقط گیمرهای صاحب PC می‌توانستند تجربه کنند، لذت ببرید. این هم پلی استیشن را می‌توانید هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

پلی استیشن 5- کاماپرس

2- پلی استیشن 5 استاندارد دیسک خور با دو دسته

قیمت این دستگاه 27 میلیون و 200 هزار تومان است. این پلی استیشن دیسک خور، ویژه کسانی است که می‌خواهند نسخه فیزیکی بازی‌های‌شان را داشته باشند. سرعت این دستگاه باعث می‌شود از شر انتظار زیاد برای بارگذاری شدن بازی‌ها در امان بمانید. کیفیت موتور این دستگاه لذت بازی را برای‌تان دوچندان می‌کند.

پلی استیشن 5- کاماپرس

3- پلی استیشن 5 دیجیتال CF1200

قیمت این پلی استیشن 22 میلیون و 835 هزار تومان است. بزرگی این دستگاه ممکن است برای بعضی از گیمرها خوشایند نباشد، اما باعث می‌شود عملکرد بهتری در پردازش ارائه دهد. در این پلی استیشن انتظار زیاد برای بارگذاری شدن معنایی ندارد. فاقد درایو دیسک بودن این دستگاه برای کسانی مناسب است که تمایل به خرید نسخه دیجیتالی بازی‌ها دارند و به نسخه‌های فیزیکی چندان علاقه‌ای ندارند.

پلی استیشن 5- کاماپرس

 

4- پلی استیشن 5 استاندارد دیسک خور CF1216

قیمت این محصول 24 میلیون و 769 هزار تومان است. این پلی استیشن دیسک خور برای کسانی مناسب است که می‌خواهند نسخه فیزیکی بازی‌های‌شان را داشته باشند. سرعت بارگذاری بازی در این پلی استیشن هم بالا است و شما را برای بازی کردن منتظر نمی‌گذارد. با این دستگاه می‌توانید از افکت‌های صوتی و و کیفیت خوب تصویر بهره‌مند شوید. این پلی استیشن به دلیل استاندارد بودن بازی‌های انحصاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پلی استیشن 5- کاماپرس

5- باندل پلی استیشن 5 استاندارد دیسک خور با دو دسته و بازی فیفا 23

قیمت این دستگاه 28 میلیون و 178 هزار تومان است. سونی با عرضه این دستگاه، قابلیت کاهش زمان بارگذاری بازی، صدای سه بعد و سخت افزار قوی توانست رضایت گیمرها را جلب کند. اندازه بزرگ این دستگاه شاید مورد پسند بعضی از گیمرها نباشد، ولی این باعث می‌شود سروصدا و دمای دستگاه کاهش یابد. این دستگاه به دلیل تکنولوژی‌های مخصوص به کار رفته در آن، مخصوص کسانی است که می‌خواهند فیفا بازی کنند.

پلی استیشن 5- کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایف
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز