پلی استیشن 5؛ زمان رونمایی بازی‌ها مشخص شد

در حالی که بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای بازی و سرگرمی دیجیتال چشم‌انتظار عرضه جدیدترین محصول کمپانی سونی، یعنی «پلی استیشن 5» هستند، این کمپانی از تاریخ دقیق رونمایی از بازی‌های این کنسول پرده برداشت.

به گزارش کاماپرس، پس از ماه‌ها گمانه‌زنی و تحلیل و بررسی در مورد ویژگی‌های پلی استیشن 5، جدیدترین محصول کمپانی سونی، این شرکت اعلام کرده قصد دارد در ساعت ۰۰:۳۰ روز جمعه ۱۶ خرداد از بازی‌های پلی استیشن 5 رونمایی کند که این موضوع به عقیده بسیاری از ظرفداران گیمینگ پیامی ندارد جز نزدیک بودن عرضه رسمی این کنسول.

این در حالی است که جیسون شرایر و جف گراب که هر دو از منابع مهم در دنیای ویدیو گیم هستند مدتی پیش خبر داده بودند مراسم رونمایی از پلی استیشن 5 در ساعت‌های ابتدایی پنج‌شنبه ۱۵ خرداد رونمایی می‌شود. حالا که تاریخ رسمی رونمایی از این محصول توسط سونی تایید شده، می‌توان گفت پیش‌بینی شرایر و گراب درست از آب درآمده است.

آلانا پیرس، یکی از خبرنگارهای شناخته‌شده حوزه ویدیو گیم هم در گفتگویی که اخیرا منتشر شده اعلام کرد که سونی تصمیم دارد مراسم رونمایی از پلی استیشن 5 را به بهترین شکل ممکن برگزار کند.

او درباره این رونمایی می‌گوید: « سونی پیش از این قصد داشت که در سال ۲۰۲۰ چند کنفرانس متفاوت برگزار کند و چند توسعه دهنده بتوانند در این کنفرانس‌ها دست به معرفی بازی‌های جدید خود بزنند. از آن‌جا که این کمپانی استراتژی خود در مورد برگزاری مراسم را تغییر داده، مدیران سونی تصمیم گرفته‌اند تا کنفرانس‌های بسیار بهتری را به نمایش بگذارند.»

آریاک سفر

او همچنین پیش‌بینی کرد که سونی در آینده‌ای نزدیک به دنبال برگزاری یک مراسم آنلاین بسیار بزرگ برای پلی استیشن 5 است. سونی تصمیم دارد در مراسمی که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، به صورت رسمی از پلی استیشن 5 و بازی‌های آن رونمایی کند. مراسمی که حالا انتظار می‌رود باشکوه‌تر از آن‌چیزی باشد که پیش از این تصور می‌کردیم.

در این رویداد احتمالا جزئیات زیادی از کنسول جدید سونی به دست نمی‌آوریم. بنابراین برای به‌دست‌آوردن اطلاعاتی مانند قیمت یا تاریخ دقیق عرضه پلی استیشن 5 باید مدت بیشتری صبر کنید. اما می‌توانیم با نمای کلی کنسول نسل نهم سونی آشنا شویم.

پایان پیام

 

مرتبط با : سونی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز