پرفروش ترین پایه نگهدارنده مانیتور + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پرفروش‌ترین پایه نگهدارنده مانیتور را می‌توان در بازه‌های قیمتی مختلف پیدا کرد. با این حال قیمت 1 میلیون تومانی این محصول محبوبیت بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر دارد و در آن قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش 360 درجه مورد توجه قرار گرفته است.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین پایه‌های نگهدارنده مانیتور را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

پایه نگهدارنده مانیتور با مدل SMA-02

این پایه نگهدارنده مانیتور برای انواع مانیتورهای مختلف مناسب بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 900 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با جنس بدنه آلومینیومی، با رنگ الکترواستاتیک عرضه شده و امکان کاهش فضای اشغال شده بر روی میز را فراهم می‌کند. علاوه بر آن، این پایه امکان استفاده برای مانیتورهای بدون پیچ اتصال را دارد و می‌توان ارتفاع مانیتور را در آن تنظیم کرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

پایه نگهدارنده مانیتور با مدل SMA-03

این پایه نگهدارنده برای مانیتورهای 27 اینچی مناسب بوده و جنس بدنه پلاستیکی دارد که در زمان تهیه این گزارش با قیمت 900 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول قابلیت تنظیم ارتفاع به طول حداقل 17 سانتی متر و حداکثر 45 سانتی متر را در اختیار کاربران قرار داده و امکان چرخش 360 درجه‌ای صفحه مانیتور را فراهم می‌کند. علاوه بر آن، این پایه قابلیت چرخش 30 درجه به بالا و پایین به صورت عمودی یا قابلیت چرخش 60 درجه به راست و چپ به صورت افقی را دارد و تحمل وزن آن حداکثر 9 کیلوگرم است.

پایه نگهدارنده مانیتور ارگو با مدل WLA010

این پایه نگهدارنده مانیتور وزن 2.36 کیلوگرمی داشته و با قیمت 1 میلیون و 290 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول ارگو برای مانیتورهای 17 تا 30 اینچی و تا وزن 10 کیلوگرمی مناسب بوده و برای تنظیم ارتفاع اهرمی دارد که این کار را راحت‌تر می‌کند. این پایه از مکانیزم مفصلی پشتیبانی می‌کند. همچنین این مانیتور با میزان چرخش صفحه نمایش 360 درجه ارائه شده و طرفداران زیادی را به خود جذب می‌کند.

پایه نگهدارنده مانیتور ارگو با مدل WLA009

افرادی که به دنبال پایه نگهدارنده گران قیمت و قابل توجه هستند می‌توانند سراغ این محصول ارگو بروند که 9.3 کیلوگرم وزن داشته و با قیمت 4 میلیون و 690 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با جنس بدنه استیل و پلاستیک طراحی شده و حداکثر وزنی که می‌تواند تحمل کند 10 کیلوگرم است. علاوه بر آن، این پایه نگهدارنده از مکانیزم مفصلی استفاده کرده و حول محور پایه آن مثبت منفی 180 درجه در نظر گرفته می‌شود. میزان چرخش صفحه نمایش این محصول نیز 360 درجه در نظر گرفته شده و پایه نگهدارنده آن برای استفاده 4 مانیتور مناسب به نظر می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالادیجی لندکالاتیک
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز