پرفروش ترین میکروفن شاتگان کامیکا + قیمت

میکروفن شاتگان کامیکا محصولی مناسب برای تمام افراد با کاربردهای مختلف به حساب می‌آید. این محصول مدل‌های متنوعی برای استفاده در دوربین و گوشی موبایل دارد. تمام این مدل‌ها در محصولات پرفروش، در بازه قیمت 2 تا 10 میلیون تومان قرار می‌گیرند و از این جهت تنوع قابل توجهی از مدل‌های شاتگان در کامیکا را می‌توان دید.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین میکروفن‌های شاتگان کامیکا را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

میکروفن شاتگان کامیکا با مدل CVM-VM10 II

این میکروفن شاتگان کامیکا با نوع کاندنسر ارائه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 2 میلیون و 850 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با درگاه اتصال جک 3.5 میلی متری طراحی شده و حساسیت 33 دسی بلی دارد. همچنین این میکروفن با وزن 34.2 گرم طراحی شده و ابعاد آن 85 در 21 میلی متر در نظر گرفته می‌شود.

فرکانس پاسخگویی در این محصول 60 هرتز تا 20 کیلوهرتز بوده و نسبت سیگنال به نویز آن 75 دسی بل در نظر گرفته می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

میکروفن شاتگان کامیکا با مدل CVM-VM20

محصول دیگری که از کامیکا می‌توان خریداری کرد با قیمت 10 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. این میکروفن شاتگان کامیکا دارای نوع میکروفن کاندنسر بوده و از درگاه‌های اتصالی جک 3.5 میلی متری و USB-C استفاده می‌کند. این میکروفن حساسیت 23 تا 43 دسی بلی داشته و فرکانس پاسخگویی آن 20 هرتز تا 20 هزار هرتز است. همچنین این میکروفن 84 گرم وزن داشته و ابعاد 22 در 177 میلی متری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

میکروفن شاتگان کامیکا با مدل Traxshot

این میکروفن به عنوان میکروفنی رو دوربینی شناخته می‌شود که حساسیت 20 تا 40 دسی بلی داشته و با قیمت 10 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این میکروفن شاتگان کامیکا، با درگاه‌های اتصال جک 3.5 میلی متری و USB-C طراحی شده و وزن آن 130 گرم در نظر گرفته می‌شود. همچنین این میکروفن با طول عمر باتری 20 ساعته ارائه شده و محصولی مناسب برای بلاگرها، خبرنگارها و مستندسازان یا فیلمبرداران به حساب می‌آید.

میکروفن شاتگان کامیکا مدل CVM-VS09 MI

این میکروفن شاتگان کامیکا با درگاه اتصال لایتنینگ طراحی شده و با قیمت 4 میلیون و 750 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول کامیکا حساسیت 35 دسی بلی داشته و استفاده از آن برای موبایل مناسب است. وزن این میکروفن 36 گرم بوده و فرکانس پاسخگویی آن 60 هرتز تا 20 کیلو هرتز در نظر گرفته می‌شود. همچنین این محصول با نسبت سیگنال به نویز کمتر از 70 دسی بل عرضه شده و شیلدینگ مناسب برای کاهش نویزهای محیطی دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفدیجی کالادیجی لند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز