پرفروش ترین ماشین ظرفشویی ایرانی در بازار

لست سکند

پرفروش‌ترین ماشین ظرفشویی‌های ایرانی بین 24 تا 40 میلیون تومان قیمت دارند. پرفروش‌ترین مدل‌های ماشین ظرفشویی از نوع مبله هستند و فروش مدل‌های رومیزی به نسبت کاهش پیدا کرده است. ماشین ظرفشویی‌های جی‌پلاس، اسنوا، پاکشوما، ایکس ویژن از محبوب‌ترین مدل‌ها در بازار به‌شمار می‌روند. در میان این برندهای ایرانی، برند جی‌پلاس توانسته سهم فروش بیشتری نسبت به رقبای خود از بازار داخلی داشته باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین ماشین ظرفشویی ایرانی را معرفی می‌کند؛

1- ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SDW-F353200

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 24 میلیون و 165 هزار تومان است. این ماشین یکی از جدیدترین محصولات اسنواست که نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر خود ارتقا یافته است. این محصول با ظرفیت 13 نفره می‌تواند برای خانواده‌های پرجمعیت و یا کسانی که در طول روز چندین بار ظروف خود را می‌شویند، مناسب باشد.

ظرفشویی اسنوا دارای 5 برنامه متنوع شست و شو است که از جمله آن می‌توان به برنامه شست و شو میوه و سبزیجات، شست و شو ظروف حساس، شست و شو خودکار و برنامه مختص به شست و شو ظروف چینی و شیشه‌ای اشاره کرد. این محصول دارای رده انرژی ++A است که مصرف انرژی برق و آب را کاهش می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- ماشین ظرفشویی ایکس ویژن مدل M140-W-S

قیمت این محصول 26 میلیون و 400 هزار تومان است. این ماشین ظرفیت 14 نفره دارد که می‌تواند برای خانواده‌های پرجمعیت گزینه مناسبی باشد. ظرفشویی ایکس‌ویژن مجهز به 8 برنامه شست و شو متنوع است که می‌توان براساس نوع و میزان کثیفی ظروف آن را تنظیم کرد. فناوری‌های Intensive (برنامه شست و شو پر‌قدرت برای ظروف بسیار کثیف) و Prewash (برنامه پیش شست و شو جهت خیس خوردن ظروف) در این محصول سبب از بین رفتن کامل چربی و کثیفی بر روی ظرف‌ها می‌شود.

این دستگاه مجهز به برنامه (Delay Start) است که می‌توان به وسیله آن زمان شست و شو را از قبل برنامه ریزی کرد تا کار شست و شو با تاخیر یک الی 12 ساعته انجام شود. رده مصرف انرژی این محصول ++A است و در دسته محصولات کم مصرف قرار می‌گیرد.

3- ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDA 3511 S

قیمت این محصول 27 میلیون و 500 هزار تومان است. این ماشین با ظرفیت 15 نفره از 8 برنامه شست و شو متنوع طراحی شده است. ظرفشویی پاکشوما برنامه‌ای برای شست و شوی ظروف حساس طراحی کرده است که می‌توان با استفاده از آن ظروف گران قیمت و حساس خود را با خیال آسوده شست. از دیگر ویژگی‌های این ماشین می‌توان به قابلیت شست و شوی میوه و سبزی و قفل کودک اشاره کرد. محصول پاکشوما با داشتن نمودار ++A کمترین مصرف انرژی برق و آب را دارد. این دستگاه با ظرفیت بالایی که دارد برای مهمانی‌های بزرگ بسیار مناسب بوده و می‌توانید تمامی ظروف را تنها با یک بار روشن کردن ماشین بشویید.

4- ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M1463W

قیمت این ماشین ظرفشویی 27 میلیون و 750 هزار تومان است. این مدل با ظرفیت کلی 14 نفره دارای 8 برنامه اصلی متنوع جهت شست و شوی ظروف است که می‌توان آن را براساس جنس ظرف و میزان کثیفی مشخص کرد. این دستگاه مجهز به برنامه‌های متنوعی همچون (Crystal Care) است که ظروف کریستالی را در حالتی ملایم شست و شو می‌دهد تا آسیبی به آنها وارد نشود.

همچنین، از دیگر قابلیت‌های این ماشین می‌توان به فناوری (Intensive) اشاره کرد که چربی‌ها و کثیفی‌های ظروف را با قدرت بالا از بین می‌برد. جی پلاس برای افزایش امنیت این دستگاه قفل کودک بر روی آن تعبیه کرده است. نمودار مصرف انرژی این محصول ++A است که مصرف بهینه انرژی آب و برق را به همراه می‌آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنواایکس ویژنپاکشوماجی پلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “پرفروش ترین ماشین ظرفشویی ایرانی در بازار

  1. اکبرسمندی زاده گفته:

    باور،آدمهارادررساندن بهدف پیش میبرند،اگرسودملی،درهمه یک یک جامعه نهادینه،شود،همه چیزرا،حتی ،اگردرمالکیتشا ن هم،نباشدثروت ملی میانگارندودرحفظ آ ن،کوشا،خواهند،بود،امید،که این باورشتابان بباورملی،رخ بیابد.امید،این آرزورابگورنبرم انشا‌ءال…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز