پرفروش ترین لپ تاپ اپل در بازار + قیمت روز

لست سکند

لپ تاپ‌های اپل نسبت به سایر برندهای مشابه قیمت بالاتری دارند اما زیبایی خاص در طراحی، امکانات و کارایی باعث می‌شود که قیمت بالاتر مانعی برای انتخاب این لپ تاپ‌ها برای حرفه‌ای نباشد. به خصوص اینکه اپل کارایی لپ تاپ‌های خود را در کارهای گرافیکی، مالتی مدیا و بازی‌های رایانه‌ای به اثبات رسانده است.

اپل امروزه لپ تاپ‌های خود را در 2 مدل مک بوک پرو و مک بوک ایر به بازار عرضه می‌کند. کاماپرس نیز در این گزارش با جستجو در سایت سبیت، پرفروش‌ترین لپ تا‌های اپل را به همراه قیمت روز لپ تاپ معرفی می‌کند.

لپ تاپ جمع و جور اپل

در صدر لیست پرفروش‌ترین لپ تاپ‌های اپل در سایت سبیت، نام لپ تاپ 13 اینچی مدل MacBook Air MGND3 2020 GOLD به چشم می خورد. این لپ تاپ در لحظه نگارش گزارش به قیمتی حدود 43 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. این مدل همزمان ارزان‌ترین لپ تاپ اپل موجود در بازار نیز هست.

پردازنده M1 8 Core به همراه رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی این لپ تاپ را به یک لپ تاپ قدرتمند تبدیل کرده است. این لپ تاپ وزن پایینی حدود 1.3 کیلوگرم دارد و ابعاد کوچک و سبکی، این وسیله را برای کسانی که مدام در حال حمل لپ تاپ خود هستند، ایده آل می‌کند.

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ 15 اینچی پرفروش اپل

اگر به دنبال یک مدل مناسب با قیمت پایین هستید و در عین حال دوست دارید که صفحه نمایش بزرگتری نیز داشته باشید، لپ تاپ 15 اینچی اپل مدل MacBook Air MQKU3 2023 StartLight  برای شما ایده آل خواهد بود.

این لپ تاپ از پردازنده قدرتمند M2 8 Core اپل بهره می‌برد. همچنین دارای رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز هست. وزن این لپ تاپ نیز نسبت به اندازه آن بسیار کمتر است و این مدل با وزنی حدود 1.5 کیلوگرم بسیار سبک‌تر از رقبای خود از سایر برندهاست. این لپ تاپ به قیمتی حدود 60 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

لپ تاپ 15 اینچی اپل مدل MacBook Air MQKT3 2023 Silver

این لپ تاپ نیز که قیمتی حدود 68 میلیون و 800 هزار تومان دارد، یکی از لپ تاپ‌های پرفروش اپل در رده قیمتی متوسط است. لپ تاپ 15 اینچی اپل مدل MacBook Air MQKT3 2023 Silver دارای پردازنده اختصاصی M2 8 Core است و 8 گیگابایت رم دارد. حافظه داخلی 512 گیگابایتی نیز می تواند نیازهای شما را در حوزه‌های مختلف برآورده کند.

این مدل به رنگ نقره‌ای تولید شده است و طراحی زیبای آن می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی کند. کیفیت مناسب صفحه نمایش و بلندگوهای پرقدرت استودیو این لپ تاپ را به یک مدل مناسب برای مالتی مدیا بدل کرده است.

لپ تاپ پرفروش 14 اینچی اپل

اپل لپ تاپ های پرفروش 14 اینچی خود نیز با سخت افزار اختصاصی روانه بازار کرده است. در میان 14 اینچی‌های اپل مدل MacBook Pro MPHE3 2023 Gray در صدر پرفروش‌ها قرار می‌گیرد. این لپ تاپ زیبا و خاکستری رنگ اپل با طراحی خاص بدون حاشیه خود می‌تواند علاوه بر خریداران خوش‌ سلیقه، کاربران حرفه‌ای را نیز به سوی خود جلب کند.

این لپ تاپ 98 میلیون تومانی دارای پردازنده بسیار قدرتمند و اختصاصی M2 Pro 10 Core، رم 16 گیگابایت است. به دلیل داشتن کارت گرافیکی اختصاصی 16 هسته ای شما می توانید به عنوان یک لپ تاپ گیمینگ نیز روی این دستگاه حساب باز کنید.

لپ تاپ 14 اینچی اپل مدل MacBook Pro MPHF3 2023 gray

لپ تاپ 14 اینچی اپل مدل MacBook Pro MPHF3 2023 gray یکی دیگر از لپ تاپ‌های قدرتمند و پرفروش اپل است و مزیت عمده این لپ تاپ نسبت به مدل قبلی، حافظه داخلی یک ترابایتی آن است. این لپ تاپ نیز دارای پردازنده بسیار قدرتمند و اختصاصی M2 Pro 10 Core، رم 16 گیگابایت است.

کارت گرافیکی اختصاصی 16 هسته ای و صدای دالبی این لپ تاپ 118 میلیون تومانی می‌تواند به هر نیاز شما از کارهای گرافیکی و مالتی مدیا تا بازی جواب دهد.

خرید پرفروش‌ترین لپ تاپ اپل از سبیت

سبیت زیرمجموعه شرکت هوشمند سیستم فرتاک است و عرضه لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم الکترونیکی را از سال 1382 آغاز کرده است. این شرکت در سال 1395 نیز واردی دنیای فروش آنلاین شده و فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده است. همکاری مستقیم و فروش برندهای معروف جهان از جمله ایسوس، ایسر، لنوو و اچ پی از اهداف و فعالیت‌های سبیت است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز برندهای مختلف لپ تاپ و مقایسه مدل‌های مختلف هر برند، به سایت اینترنتی این مجموعه مراجعه کنید و یا در صورت نیاز به مشورت با کارشناسان سبیت، با شماره 4300035-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز