پرفروش ترین عطرهای گرم مردانه زیر 2 میلیون

عطرمردانه-کاماپرس

عطرهای گرم مردانه به دلیل پخش بو و ماندگاری بالا، گزینه مناسبی برای فصول سرد سال محسوب می‌شود. عطرهای گرم  معمولاً دارای ترکیبی از رایحه‌های چوبی، شکلات و ادویه‌های تند و شرقی هستند و حس گرمای تابستان، نشاط و انرژی را به افراد منتقل می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه با جستجو در سایت ریحا، پرفروش‌ترین عطرهای گرم مردانه را تا قیمت 2 میلیون تومان معرفی می‌کند.

1عطر د بریلیانت گیم ادو تویلت مردانه دیویدف

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 2 میلیون و 284 هزار تومان است. د بریلیانت گیم رایحه‌ای گرم و شیرین دارد و توسط برند سوئیسی به نام دیویدف، عرضه شده است. محصولات این برند به دلیل استفاده مناسب از روغن معطر، پخش بو و ماندگاری بالایی دارند. در نت آغازین این عطر از لیمو، گیاه مریم‌گلی، کوکتل آمریکایی، توت قرمز و نارنج استفاده شده که حسی نشاط‌آور در مخاطب ایجاد می‌کند. در انتها با ترکیب تند دانه تونکا و چوب سدر ماندگار می‌شود. این عطر که از گروه بویایی شرقی چوبی است، در حجم 100 میل عرضه می‌شود.

 

راز آسمان پایتخت

 

بیشتر بخوانید:

2- گری فلانل ادو تویلت مردانه جفری بین

این عطر مردانه در سال 1975 توسط برند آمریکایی جفری بین تولید و به بازار معرفی شده است. قیمت این محصول که رایحه‌ای نوستالژی، گرم و شیرین دارد، یک میلیون و 837 هزار تومان است. رایحه و نت‌های چوبی بکار رفته در این عطر مانند خزه درخت بلوط، بادام، برگ درخت نارنج و غیره آن را در گروه بویایی کهربایی چوبی قرار می‌دهد. این کالا در وزن 240 میل به فروش می‌رسد و برای روزهای سرد سال مناسب است.

3- د گیم ادو تویلت مردانه دیویدف

قیمت این محصول یک میلیون و 534 هزار تومان است. طبع و طعم آن، گرم و تلخ است و در حجم 100 میل به فروش می‌رسد. این عطر متعلق به گروه بویایی چوبی آروماتیک است و ترکیب دانه سرو کوهی با کوکتل جین، حس نشاط و انرژی در مخاطب ایجاد می‌کند. این محصول برای فصول سرد سال مناسب‌تر است و کابران نسبت به پخش بو، ماندگاری بالا و قیمت مناسب آن اعلام رضایت کرده‌اند.

4- مرسدس بنز من اینتنس گری ادو تویلت از پرفروش ترین عطرهای گرم مردانه

ادوتویلت من اینتنس گری، دارای طعم شیرین و طبعی گرم است. آمیزه‌ای از رایحه‌های چوبی، مرکبات، آروماتیک، ادویه‌های تازه، پودری و گیاهی که در نت‌های این عطر به کار رفته، آن را در دسته عطرهای تند شرقی قرار می‌دهد. این عطر باتوجه به طبع گرمی که دارد، برای روز و شب در فصول سرد سال مناسب است و در حجم 100 میل با قیمت 2 میلیون و 636 هزار تومان عرضه می‌شود.

5- د سکرت گیم ادو تویلت مردانه آنتونیو باندراس

برند آمریکایی «آنتونیو باندراس» در سال 2015، این محصول را با رایحه گرم و شیرین به بازار معرفی کرد. این عطر 100 میلی از دسته رایحه‌های چوبی آروماتیک به شمار می‌رود و استشمام آن، حس آرامش درونی را در مخاطب ایجاد می‌کند. پخش بوی مناسب و ماندگاری متوسط از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌روند. این رایحه برای تمام فصول سال مناسب توصیه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ریحا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز