معروف ترین عطر تلخ مردانه و زنانه در سال 1402

تور لحظه آخری-کاماپرس

عطرهای تلخ همواره حسی پیچیده و منحصربه‌فرد به افراد می‌بخشند و جذابیت و اعتماد به نفسی بالا را برای آنها به همراه می‌آورند. برخی از عطرهای تلخ از ترکیبات و عناصر پیچیده و مرموزی ساخته شده‌اند و محبوبیت گسترده‌ای میان مردم دارند. امسال نیز استفاده از عطرهای تلخ میان مردان و زنان جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است و با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شده است.

کاماپرس در ادامه معروف‌ترین عطرهای تلخ مردانه و زنانه در سال 1402 را معرفی می‌کند.

1- کریستین دیور ساواج الکسیر مردانه Dior Sauvage Elixir

قیمت این عطر در لحظه تهیه گزارش 10 میلیون تومان است. عطر ساواج الکسیر مردانه در سال 2021 توسط کمپانی مشهور دیور به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر به دلیل قدرت ماندگاری طولانی و با داشتن رایحه‌ای ملایم و تلخ از محبوبیت نسبتا بالایی برخوردار است و می‌توان از آن در فصل‌های بهار و پاییز استفاده کرد. این عطر با داشتن رایحه‌ای آروماتیک و چوبی جذابیت، سرزندگی و نشاطی دوباره را برای افراد به همراه می‌آورد.

نت اولیه این عطر از ترکیب گریپ فروت و رایحه آرامش بخش دارچین، جوز هندی و هل آغاز می‌شود و در ادامه با عطر آرامش‌دهنده اسطوخودوس ترکیب می‌شود. در آخرین مرحله، عنصری دلنشین و آرامش بخش از بوی چوب معطر صندل، نعناع هندی، چوب شیرین بیان و عنبر به مشام می‌رسد و لذت و سرمستی شورانگیزی را به افراد القا می‌کند.

راز آسمان پایتخت

2- شنل بلو مردانه پرفیوم

قیمت این عطر 12 میلیون تومان است. شنل بلو مردانه همراه با رایحه‌ای خنک و تلخ توسط برند فرانسوی معروف شنل به بازار عطر و ادکلن عرضه گردید و توانست در مدت زمانی کوتاه محبوبیت بسیاری میان مردم کسب کند. در نت‌های اولیه این عطر بوی خوش نعنا، ترنج، مزه پوست لیمو و آرتمسیا به مشام می‌رسد و پس از مدتی نت‌های میانی جایگزین می‌شوند و بوی دلنشین و شیرین آناناس، اسطوخودوس و گل‌های شمعدانی در فضا پراکنده می‌شوند.

این عطر با پخش بوی متوسط و ماندگاری نسبتا طولانی برای استفاده روزمره آقایان شیک‌پوش بسیار مناسب است. این عطر خنک و تلخ برای استفاده در فصول گرم سال چون بهار و تابستان و فصل خنک پاییز بسیار مناسب بوده و به روح و جان آدمی سرزندگی و نشاطی دوباره می‌بخشد.

عطر-مردانه-زنانه-کاماپرس

3- کلینیک آروماتیکس الکسیر زنانه پرفیوم Clinique Aromatics Elixir For Woman Perfume

قیمت این عطر 4 میلیون و 500 هزار تومان است. عطر آروماتیکس الکسیر از قدیمی‌ترین عطرهای برند معروف کلینیک است که در سال 1971 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد و همچنان محبوبیت خود را میان مردم حفظ کرده است. نت‌های اولیه این عطر از بوی خوش بابونه، گل شمعدانی، مریم گلی و گل لیموی شاه پسند تشکیل شده و سپس در قلب ترکیبات آن بوی آرامش‎‌بخش مرواریدهای سفیدی چون یاس سفید، گل مریم، شکوفه پرتقال و یاسمن قرار گرفته است و ترکیب تسکین‌دهنده‌ای را به افراد می‌بخشد.

بانوان شیک‌پوش می‌توانند با این عطر استایل خاص خود را در مهمانی‌ها و مجالس رسمی تکمیل کنند و جذابیت خاص خود را رقم بزنند. این عطر با داشتن رایحه‌ای گرم و تلخ برای استفاده شب‌های سرد سال چون زمستان بسیار مناسب بوده و با رایحه دلنشین گرم خود، گرما و حرارت را برای مخاطبان به همراه می‌آورد.

4- آمواژ ممواق ادیشن زنانه اکستریت د پرفیوم Amouage Memoir Limited Edition For Woman

قیمت عطر آمواژ 12 میلیون تومان است. آمواژ ممواق با رایحه‌ای تلخ و شیرین در سال 2010 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد و توانست محبوبیت گسترده‌ای میان بانوان دوستدار عطرهای تلخ کسب کند. ساختار این رایحه در ابتدا با نت آغازین هل، پرتقال ماندارین و فلفل صورتی آغاز می‌شود و در ادامه ترکیب رز، نت‌های چوبی، گل‌های سفید و فلفل انرژی مثبتی را به افراد هدیه می‌دهد.

در نهایت هم رایحه مدهوش کننده این عطر با ترکیبی از گل لاله، مشک، چرم و خزه بلوط آرامشی دوباره را برای شما به همراه می‌آورد. این ادوپرفیوم با وجود رایحه قوی، نت‌های تلخ و گرم استایل بانوان خوش‌سلیقه را در شب‌های سرد سال چون پاییز و زمستان تکمیل می‌کند و شور و نشاط دوباره‌ای به آنها می‌بخشد.

انتهای پیام

مرتبط با : عطر شقایق
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز