پرفروش ترین ساعت مچی زنانه زیر 2 میلیون

پرفروش ترین ساعت مچی زنانه زیر 2 میلیون
تورهای مسافرتی لحظه آخر

به جرات می‌توان گفت اکثر خانم‌ها دوست دارند که در استایل خود یک ساعت مچی زنانه اصل و باکیفیت داشته باشند. با توجه به اینکه امروزه برندهای معتبری وارد صنعت ساعت‌سازی شده‌‌اند و ساعت‌هایی با قابلیت‌های گوناگون تولید می‌کنند، داشتن یک ساعت زنانه که هم اصل و اورجینال باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد کار چندان سختی نیست. درواقع قیمت پایین این ساعت‌ها نشانه بی‌کیفیتی آن‌ها نیست بلکه قیمت آن‌ها به این دلیل مناسب است که در پروسه ساخت آن‌ها از تکنولوژی‌های ارزان‌تر استفاده شده است.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت ایمالز، پرفروش‌ترین ساعت مچی زنانه زیر 2 میلیون را معرفی می‌کند.

مشاهده لیست قیمت ساعت مچی دخترانه و زنانه اسپرت و طلایی در ایمالز

1-ساعت زنانه اوماکس مدل 75SMG63I

ساعت مچی زنانه اوماکس یکی از زیباترین ساعت‌های زنانه ساخت کشور سوئیس است. به طور کلی ساعت‌های سوئیسی از باکیفیت‌ترین و عالی‌ترین ساعت‌های این صنعت هستند و خانم‌هایی که به دنبال خرید یک ساعت مچی دخترانه، اسپرت، ساده و شیک هستند، می‌توانند این ساعت را انتخاب و تهیه کنند. بند این ساعت با چرم طبیعی ساخته شده و قاب‌ آن استیل ضدزنگ است و با روش یونیزاسیون آبکاری شده و تا 3 بار فشار آب را می‌تواند تحمل کند. علاوه بر آن ساعت اوماکس دارای موتور کوارتز اپسون ژاپنی (سیکو) بوده و طول عمر بالایی دارد. قیمت این ساعت 2 میلیون تومان است.

برای مشاهده لیست قیمت ساعت مچی زنانه اوماکس OMAX، به سایت ایمالز مراجعه کنید.

راز آسمان پایتخت

1-ساعت زنانه اوماکس مدل 75SMG63I

2- ساعت زنانه آیس واچ مدل 0192072

آیس واچ یک برند بلژیکی است که ساعت‌هایی ساده، اسپرت و زیبا با قیمت مناسب تولید می‌کند. بند ساعت مچی آیس واچ 019207 از جنس رزین بوده و قاب دایره‌ای آن قطری معادل 40 میلیمتر دارد و برای خانم‌هایی که استایل‌ اسپرت دارند، می‌تواند انتخاب درست و هوشمندانه‌ای باشد. علاوه بر آن صفحه این ساعت با نقوشی زیبا طراحی شده و باعث لطافت و ظرافت بیشتر در ظاهر آن گردیده است. ساعت آیس واچ موتور میوتا ژاپن (سیتیزن) را دارد که با تکنولوژی کوارتز کار می‌کند. قیمت این ساعت 1 میلیون و 900 هزار تومان است.

2-ساعت زنانه آیس واچ مدل 019207

3- ساعت زنانه کلبرت مدل L-P350196

ساعت زنانه کلبرت مدل L-P350196 ساخت کشور انگلیس بوده و با وجود تمام امکانات و کیفیت بالایی که دارد، قیمت آن مناسب افرادی است که می‌خواهند هزینه کمتری پرداخت کنند. این ساعت همچنین به ظریف و شیک بودن معروف است و مناسب افرادی است که می‌خواهند ساعت را به همراه دستبند در استایل خود استفاده کنند. ساعت کلبرت 0196L-P35 دارای یک موتور ژاپنی از مجموعه میوتا ژاپن (سیتیزن) بوده که با تکنولوژی کوارتز کار می‌کند و بندهای آن نیز ترکیبی از استیل و چرم طبیعی است. قیمت این ساعت 1 میلیون و 850 هزار تومان است.

ساعت زنانه کلبرت مدل 0196L-P35

4- ساعت کاسیو زنانه مدل A159WA-N1DF

ساعت کاسیو زنانه مدل A159WA-N1DF از آن دست ساعت‌هایی است که برای خانم‌هایی که علاقه به ساعت‌های دیجیتالی دارند و به دنبال یک ساعت با قیمت مناسب هستند می‌تواند بسیار مناسب باشد. این مدل از ساعت دیجیتالی کاسیو با موتور اختصاصی کمپانی کاسیو کار می‌کند و بندهای آن هم با کروم آبکاری شده‌ است و در برابر آب و زنگ‌زدگی مقاومت بالایی دارد. این ساعت همچنین از امکانات زیادی برخوردار است که می‌توان به تقویم خودکار، نشانگر روز/شب، تقویم هفته، تقویم روز، کورنوگراف، آلارم و … اشاره کرد. قیمت این ساعت 2 میلیون تومان است.

مشاهده لیست قیمت ساعت مچی زنانه کاسیو در انوع مختلف از سایت ایمالز

ساعت کاسیو زنانه و مردانه مدل A159WA-N1DF

5- ساعت زنانه مدل ES1L215L0015

ساعت زنانه مدل ES1L215L0015 می‌تواند یکی از انتخاب‌های جذاب برای خانم‌های خاص باشد. این ساعت که از نظر ظاهری بسیار شیک و جذاب است با بند چرم طبیعی آبی و صفحه کریستالی نگین‌دار و ظریف مناسب ست کردن با استایل‌های مجلسی و کلاسیک خانم‌ها است. اندازه قطر قاب این ساعت 36 میلیمتر بوده و جنس قاب آن استیل ضد زنگ است. از ویژگی‌های دیگر این ساعت می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر آب تا فشار 5 بار و عمق 50 متر اشاره کرد. قیمت این ساعت 2 میلیون تومان است.

5-ساعت زنانه مدل ES1L215L0015

“ایمالز” اولین وبسایت مقایسه قیمت در ایران

ایمالز جستجوگر کالا در بین فروشگاه‌های اینترنتی است و به خریدار کمک می‌کند تمام انتخاب‌های خود را در یک جا مشاهده کرده و کالاها را با قیمت ارزان‌تری تهیه کند. همچنین این امر موجب خرید بهتر، ارزان‌تر و آگاهی از قیمت واقعی اجناس می‌شود. لازم به ذکر است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نیست و تنها مرجعی برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه‌های اینترنتی است. برای دسترسی از خدمات ایمالز می‌توانید به وبسایت https://emalls.ir  مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز