پرفروش ترین دمنوش های گیاهی در دیجی کالا

تور لحظه آخری-کاماپرس

دمنوش‌‌های گیاهی یک نوشیدنی طبیعی و سالم هستند که علاوه بر طعم و بوی فوق‌العاده، خواص درمانی بسیاری دارند. دمنوش‌های گیاهی می‌توانند تسکین دهنده انواع دردها و گرفتگی‌های عضلانی، مشکلات گوارشی، میگرن و سرماخوردگی باشند. همچنین، این دمنوش‌ها می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن، تنظیم خواب، هضم غذا، چربی سوزی و لاغری کمک کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

بهتر است که قبل از گنجاندن دمنوش‌های گیاهی در رژیم غذایی خود با پزشک مشورت کنید.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین دمنوش‌های گیاهی در دیجی کالا را معرفی می‌کند؛

1- دمنوش گیاهی بابونه شاهسوند

قیمت این دمنوش در بسته بندی 20 عددی 32 هزار تومان است. این دمنوش گیاهی از بابونه ساخته شده است. دمنوش بابونه سرشار از آنتی اکسیدان بوده و از خواص آن می‌توان به هضم بهتر غذا، تنظیم خواب، کاهش استرس، درمان نفخ، تسکین دردها و گرفتگی‌های قاعدگی اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- دمنوش کیسه‌ای نعناع گلستان

قیمت این محصول در بسته بندی 20 عددی 35 هزار تومان است. دمنوش نعناع سبب از بین رفتن دردهای دستگاه گوارش همچون درد معده، روده، نفخ شکم و دل پیچه می‌شود. این دمنوش خاصیت پاکسازی و سم زدایی دارد و به هضم غذا و از بین رفتن بوی بد دهان کمک می‌کند. همچنین، این محصول ضمن تسکین گلو درد از گرفتی مجاری تنفسی نیز جلوگیری می‌کند.

3- دمنوش کیسه‌ای بابونه گلستان

قیمت این دمنوش 40 هزار تومان است. این دمنوش در بسته بندی 20 عددی از عصاره بابونه ساخته شده است. طعم و بوی خوش بابونه علاوه بر ایجاد آرامش به خوابی راحت نیز کمک می‌کند. بابونه خواص درمانی بسیاری دارد و به کاهش استرس، تقویت مو، جلوگیری از زخم معده کمک می‌کند.

4- دمنوش مخلوط گیاهی با طعم سیب و دارچین گلستان

قیمت این محصول در بسته بندی 20 عددی 45 هزار تومان است. این دمنوش گیاهی از ترکیبات لیمو، گل محمدی، نعناع، چای ترش ساخته شده و حاوی طعم دهنده‌هایی همچون سیب، دارچین و بابونه است. از دمنوش مخلوط گیاهی گلستان به عنوان دمنوش آرامش یاد می‌شود.

5- دمنوش لاغری چای سبز معطر بگ فلوریست

قیمت این محصول در بسته بندی 14 عددی 82 هزار تومان است. این دمنوش لاغری از چای سبز، دارچین، زنجبیل و هل تشکیل است. دمنوش چای سبز می‌تواند به کاهش وزن، کاهش درد مفاصل و کمر کمک کند. همچنین، این محصول می‌تواند علاوه بر بالا بردن سیستم ایمنی بدن، دردهای قاعدگی بانوان را نیز کاهش دهد.

6- دمنوش مخصوص معده نعناع فلفلی پیرامید بگ فلوریست

قیمت این محصول در بسته ‌بندی 14 عددی 82 هزار تومان است. این دمنوش گیاهی از رزماری، نعناع فلفلی و پونه تشکیل شده است. دمنوش نعناع فلفلی می‌تواند برای کسانی که میگرن و مشکلات گوارشی و معده دارند، بسیار مناسب باشد. همچنین، این دمنوش ضمن بالا بردن انرژی به درمان آکنه نیز کمک می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاشاهسوندگلستان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرفروش ترین دمنوش های گیاهی در دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز