پرفروش ترین دریل های شارژی در بازار + قیمت

لست سکند

در خرید دریل شارژی نکاتی مانند نوع باتری، گشتاور، حداکثر دیمر یا سرعت الکترونیکی، سه نظام و چراغ دار بودن یا نبودن دریل باید در نظر گرفته شود. خرید اینترنتی دریل شارژی در سایت‌های فروش ابزارآلات دارای مزایایی همچون تنوع در انتخاب است. با مراجعه به سایت‌های فروش ابزار برقی انواع مختلف دریل‌های شارژی موجود در بازار قابل مشاهده‌اند، همچنین پس از مقایسه و مشاهده تصاویر و مشخصات محصول می‌توان به راحتی خرید را انجام داد و محصول مورد نظر را درب منزل دریافت کرد. علاوه بر این با در نظر گرفتن عدم نیاز به اجاره فروشگاه و استخدام پرسنل می‌توان دریل شارژی را با قیمت مناسب‌تری از طریق فروشگاه‌های اینترنتی تهیه کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

با خرید از سایت‌های فروش ابزار برقی معتبر می‌توان دریل شارژی با گارانتی و ضمانت اصل بودن محصول تهیه کرد. اینگونه سایت‌ها امکان مرجوعی کالا در صورت وجود مشکل را نیز به مشتریان می‌دهد. کاماپرس با بررسی محصولات نمونه‌ای از پرفروش ترین دریل‌های شارژی را در ادامه معرفی می‌کند.

در ادامه کاماپرس پرفروش ترین دریل های شارژی در بازار را معرفی کرده است.

مجموعه ۲۷ عددی دریل پیچ گوشتی شارژی باس مدل Life Style

مجموعه ۲۷ عددی دریل پیچ گوشتی شارژی باس مدل Life Style یکی از انواع کاربردی و جامع دریل شارژی با منبع تغذیه باتری است. بازه سرعت گردش آزاد این محصول ۵۰۱-۱۰۰۰ و از لامپ LED و باتری لیتیم یونی برخوردار است. مزایای این محصول قابلیت کنترل سرعت و قابلیت نمایش میزان شارژ باتری است. همانطور که در سایت دیجی کالا مشخص است ۹۶ درصد مشتریان خرید این محصول را پیشنهاد کرده‌اند و ۴.۲ امتیاز کسب کرده است. قیمت این محصول در سایت ۱ میلیون و ۴۰۰ و ۳۵ هزار تومان اعلام شده است.

راز آسمان پایتخت

پیچ گوشتی شارژی مدلdl1

پیچ گوشتی شارژی مدلdl1 یکی از انواع کاربردی با منبع تغذیه باتری است. بازه سرعت گردش آزاد این محصول ۰-۵۰۰ با قابلیت تعویض باتری است. همانطور که در سایت دیجی کالا مشخص است ۸۰ درصد مشتریان از خرید محصول رضایت داشتند و ۳.۱ امتیاز کسب کرده است. قیمت این محصول در سایت ۶۰۰ و ۵۰ هزار تومان اعلام شده است.

پیچ گوشتی شارژی تاشو رونیکس مدل 8536

پیچ گوشتی شارژی تاشو رونیکس مدل 8536 یکی از انواع کاربردی با منبع تغذیه باتری است. بازه سرعت گردش آزاد این محصول ۰-۵۰۰ با قابلیت تعویض باتری است. همانطور که در سایت دیجی کالا مشخص است ۶۰ درصد مشتریان از خرید محصول رضایت داشتند و ۳.۹ امتیاز کسب کرده است. قیمت در سایت ۱ میلیون و ۸۰۰ و ۴۰هزار تومان اعلام شده است.

دریل پیچ گوشتی شارژی چکشی مدل DCD700

دریل پیچ گوشتی شارژی چکشی مدل DCD700 یکی از انواع کاربردی با منبع تغذیه باتری است. بازه سرعت گردش آزاد این محصول ۵۰۱-۱۰۰۰ با قابلیت تعویض باتری است. همانطور که در سایت دیجی کالا مشخص است ۱۰۰ درصد مشتریان از خرید محصول رضایت داشتند و ۴ امتیاز کسب کرده است. قیمت این محصول در سایت ۱ میلیون ۴۰۰ و ۹۰ هزار تومان اعلام شده است.

نویسنده: فاطمه شرف آبادی

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز