پرفروش ترین جارو شارژی عصایی در بازار + قیمت روز

جارو شارژی-کاماپرس

جارو شارژی عصایی همان چیزی است که خیال خانم­‌های خانه‌­دار را راحت می­‌کند. از خانه و اداره گرفته تا راه پله­‌هایی که برای تمیز کردن آن‌ها باید چند بار خم و راست شد؛ این ابزار کاربردی جایگزین مناسبی برای جاروبرقی‌­های فعلی است. اما یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای خرید جارو شارژی عصایی قیمت و ویژگی­‌های کاربردی آن است که خریداران با جستجو و مقایسه در سایت­‌های فروشگاهی می­‌توانند برای انتخاب تصمیم بهتری بگیرند.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت دیجی کالا ۵ مدل از پرفروش‌‌ترین جارو شارژی‌‌های عصایی را معرفی می‌کند.

جارو شارژی بوش مدل BBH۳۲۱۰۱

قیمت این جارو شارژی بوش در لحظه تهیه این گزارش ۸ میلیون و ۵۰۵ هزار تومان است. بوش این محصول را با بدنه ارگونومیک و طراحی زیبا تولید کرده است. لوازم جانبی و مخزن این جارو شارژی به راحتی جدا می‌شوند و در ماشین ظرفشویی قابل شست‌و‌شو هستند. استفاده از این جارو به صورت عصایی و دستی امکان‌پذیر است، بنابراین پاکسازی سطوحی مانند فرش، پارکت، سرامیک و همینطور درون کمد‌ها، مبل‌ها و پله‌ها را آسان می‌کند.

جارو شارژی-کاماپرس

جارو شارژی بوش مدل BBHF۲۱۴R

قیمت این جارو شارژی بوش ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. سری این دستگاه قابل تعویض است، وزن آن نسبتاً سبک است و ابعاد جمع و جوری دارد؛ بنابراین می‌توانید از آن برای پاکسازی بالای کمد‌ها و کابینت‌ها‌، زیر مبل‌ها، داخل ماشین و سایر سطوحی که دسترسی به آن‌ها سخت است استفاده کنید. این جارو دارای قابلیت نصب روی دیوار است و این ویژگی، نگهداری آن آسان می‌کند. باتری قوی این جارو می‌تواند بالای ۲۰ دقیقه دوام بیاورد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

جارو شارژی-کاماپرس

جارو شارژی تکنو مدل Te-۱۷۰۲

این جارو شارژی عصایی با قیمت ۵ میلیون و ۳۴ هزار تومان، امکانات خوبی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. دسته این جارو تا می‌شود، بنابراین نگهداری آن در فضا‌های کوچک امکان‌پذیر است. تکنو با افزوردن قابلیت چرخش ۱۸۰ کار با این جارو را راحت کرده است. باتری لیتیومی این جارو شارژی به سرعت شارژ می‌شود و بالای ۲۰ دقیقه دوام می‌آورد. مخزن این دستگاه گنجایش ۶۰۰ میلی لیتری دارد.

جارو شارژی-کاماپرس

جارو شارژی بلک‌ اند دکر مدل SVA۴۲۰B

این جارو شارژی با قیمت ۴ میلیون و ۴۹۰هزار تومان در دسترس است. این محصول دارای کیفیت ساخت مطلوبی است و نسبتاً کوچک و سبک تولید شده است؛ بنابراین می‌تواند برای تمیز کردن اتاق‌ها و سایر محیط‌های کوچک مناسب باشد. این دستگاه حتی زمانی که مخزن نیمه پر باشد دارای قدرت مکش خوبی است. مخزن جارو ۵۰۰ میلی لیتر گنجایش دارد و فیلتر آن هم به راحتی قابل شست‌وشو است.

جارو شارژی-کاماپرس

جارو شارژی درما مدل DX۱۱۵C

قیمت این مدل جارو شارژی عصایی ۱ میلیون و ۳۷۶ هزار تومان است. این جارو زباله‌های ریز و درشتی مانند موی حیوانات خانگی، خرده‌های غذا و ذرات گرد و غبار را از محیط‌های مختلف پاک می‌کند. ظرفیت مخزن جارو ۲/۱ لیتر است که امکان چند بار استفاده بدون نیاز به تخلیه مخزن را فراهم می‌کند. همچنین استفاده از سیستم فیلترینگ پیشرفته در این جارو به ریزگرد‌ها اجازه نمی‌دهد به هوای اتاق بازگردند.

انتهای پیام

مرتبط با : بوشدرمادیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز