پرفروش‌‌‌ ترین جارو شارژی شیائومی در مهر 1402

جارو-شارژی-کاماپرس

جاروشارژی شیائومی با معرفی نسل جدیدی از جاروهای هوشمند به بازار آمده است. جاروهایی که با دریافت دستورالعمل و در طی اسکن محیط منزل شما، وظیفه تمیز کردن آن را به صورت خودکار بر عهده می‌گیرند. معمولا از جاروشارژی به عنوان جایگزین مناسبی برای جاروبرقی‌های سنگین و در مصارف جزئی استفاده می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت دیجی‌کالا به معرفی 5 نمونه از پرفروش‌ترین جارو شارژی شیائومی می‌پردازد:

1-جارو شارژی هوشمند شیائومی مدل Mop 2 pro

قیمت: 19 میلیون و 500 هزار تومان

این جارو شارژی شیائومی در دو رنگ سفید و مشکی موجود است. میزان تاب‌آوری باتری این محصول بیشتر از 20 دقیقه است. ظاهر مدرن و نوآورانه این جارو شارژی به شما احساس خوبی می‌دهد و تنها در گوشه کوچکی از منزل‌تان جا خوش می‌کند. هم‌چنین نشانگر LED روی جارو شارژی شما را از نحوه عملکرد آن باخبر می‌سازد.

راز آسمان پایتخت

جارو-شارژی-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

2-جارو شارژی شیائومی مدل عصایی مدل G 11

قیمت: 17 میلیون و 700 هزار تومان

این مدل از جارو شارژی شیائومی دارای سری قابل تعویض است و دسته بلند آن نیاز شما را برای خم شدن از بین می‌برد. از امکانات این جارو شارژی می‌توان به باتری لیتیومی آن اشاره کرد. یکی دیگر از امکانات جالب این جارو شارژی وجود تیغه‌هایی دور برس جارو است که در هر دور موهای پیچیده دور آن را برش می‌دهد.

جارو-شارژی-کاماپرس

3-جارو شارژی هوشمند شیائومی Mop p

قیمت: 15 میلیون و 700 هزار تومان

این جارو شارژی هوشمند دارای فیلتر قابل شستشو است و به صورت دستی تنظیم می‌شود. قدرت مکش موتور این دستگاه 2100 پاسکال است و این قدرت مناسبی برای مکش انواع آلودگی‌ها از گوشه و کنار منزل‌تان خواهد بود. این دستگاه می‌تواند در طی 6 بار منزل شما را اسکن کند و قابلیت تشخیص پرتگاه‌ها و نامگذاری اتاق‌ها را دارد.

جارو-شارژی-کاماپرس

4- جارو شارژی شیائومی مدل Light

قیمت: 10 میلیون و 500 هزار تومان

یکی از کم‌وزن‌ترین مدل‌های جارو شارژی شیائومی در رده دسته عصایی با وزن 1.2 کیلوگرم مربوط به مدل light است. این دستگاه دارای فیلتری سه‌گانه است. 2 مود مکش دارد که شما می‌توانید آن را به صورت دستی تنظیم نمایید. این دستگاه در طی 5 ساعت به شارژ کامل می‌رسد و شما می‌توانید بیش از 20 دقیقه از آن استفاده کنید.

جارو-شارژی-کاماپرس

5-جارو شارژی شیائومی مدل SSXCQ01XY

قیمت: 2 میلیون و 100 هزار تومان

این مدل از جارو شارژی شیائومی یک یار همراه و همیشگی برای شما محسوب می‌شود. سری این جارو، قابل تعویض است و شما می‌توانید میزان توان آن را تنظیم کنید. این جارو شارژی می‌تواند جایگزین مناسبی برای جارو دستی‌های نپتونی شود، که به خوبی خرده‌های نان و برنج را از اطراف سفره و میزتان جمع می‌کند. بی‌شک اندازه کوچک و طراحی مینیمال آن، حس خوبی هنگام استفاده از آن برای شما ایجاد خواهد کرد.

جارو-شارژی-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز