پرفروش ترین تلفن بی سیم پاناسونیک زیر 2 میلیون تومان

A picture of someone talking on a cordless phone-کاماپرس
لست سکند

تلفن‌های بازه قیمتی 1 میلیون تومانی اغلب دارای بلندگوی دیجیتال بوده و امکان استفاده در حالت شب را نیز فراهم می‌کنند. بهترین مدل‌های تلفن بی سیم پاناسونیک 10 تا 15 ساعت امکان شارژدهی داشته و برد 50 تا 300 متری دارند. هر چه میزان قیمت این تلفن‌ها بالاتر باشد امکانات بیشتری برای استفاده به آن‌ها اضافه می‌شود که از میان آن‌ها می‌توان به قفل صفحه کلید و دکمه نشانگر روی پایه دستگاه اشاره کرد.

کاماپرس در این گزارش بهترین تلفن‌های بی سیم پاناسونیک در بازه قیمتی 1 میلیون تومان را با جست‌وجو در سایت دیجی کالا معرفی می‌کند.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6811

قیمت این محصول 1 میلیون و 974 هزار تومان است. این تلفن امکان ذخیره کردن 100 شماره تلفن را در دفترچه تلفن خود دارد و می‌توان تا 15 ساعت بدون استفاده از شارژر از آن استفاده کرد. این تلفن بی سیم پاناسونیک دارای زنگ هشدار بوده و 10 اهنگ مختلف برای زنگ زدن دارد. برد این محصول 60 متر داخلی و 300 متر خارجی است. قابلیت قفل کردن صفحه کلید و استفاده از دکمه نشانگر بر روی پایه دستگاه به دلیل پیدا کردن تلفن بی سیم و همچنین استفاده از دکمه NR برای کم کردن صدای مکالمه از جمله ویژگی‌های قابل توجه این محصول به حساب می‌آیند.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6811-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG3711

این تلفن بی سیم با حافظه دفترچه تلفن تا 100 شماره، با قیمت 1 میلیون و 786 هزار تومان در بازار موجود است. این محصول تا 10 ساعت امکان شارژدهی داشته و برد آن 50 متر داخلی و 300 متر خارجی در نظر گرفته می‌شود. استفاده از تکنولوژی بهبود کیفیت صدای دیجیتال و همچنین حالت شب و تنظیم صدا از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی به شمار می رود. این تلفن با چراغ نمایش برای تماس ورودی عرضه شده و قابلیت نمایش شماره تماس گیرنده را نیز دارد.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG3711-کاماپرس

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG1611

این مدل با رنگبندی متنوع با قیمت 1 میلیون و 305 هزار تومان به فروش می‌رسد. قابلیت ذخیره کردن 50 مخاطب در حافظه دفترچه تلفن این گوشی فراهم شده و تا 15 ساعت استفاده بدون شارژر را ممکن می‌سازد. این محصول دارای آلارم بوده و برد 50 تا 300 متری دارد. مدل مذکور از یک خط تلفن پشتیبانی می‌کند و محصولی ساده به حساب می‌آید.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG1611-کاماپرس

تلفن بی سیم مدل KX-TG3611BX پاناسونیک

این مدل با بلندگوی دیجیتالی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 1 میلیون و 480 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول تا 5 ساعت امکان شارژدهی داشته و تا 50 شماره را در حافظه دفترچه تلفن خود ذخیره می‌کند. برد این گوشی 50 متر داخلی و 300 متر خارجی است. این تلفن بی سیم پاناسونیک با صفحه نمایش نورانی، امکان اعلام اطلاعات تماس و قطع صدای زنگ در ساعات تنظیمی را فراهم کرده و از یک خط تلفن استفاده می‌کند.

تلفن بی سیم مدل KX-TG3611BX پاناسونیک-کاماپرس

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6711

این تلفن با صفحه نمایش 1.8 اینچی، 1 میلیون و 823 هزار و 820 تومان قیمت دارد. این محصول امکان ذخیره کردن 100 شماره تلفن را فراهم کرده و تا 15 ساعت شارژدهی دارد. برد این تلفن بی سیم پاناسونیک، 50 متر داخلی و 300 متر خارجی است. این محصول دارای دکمه حالت شب بوده و امکان تکرار 10 شماره آخر را فراهم می‌کند. مدل مذکور با 30 رنگ متنوع عرضه شده و قابلیت تنظیم پاسخگویی با هر کلیدی را دارد.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6711-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : پاناسونیکدیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز