پرفروش‌ترین بادی اسپلش برای روزهای گرم تابستان

بادی اسپلش-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

در روزهای گرم تابستان، بادی اسپلش به دلیل داشتن ترکیبات و ویژگی‌های خاص می‌تواند جایگزین خوبی برای عطر و ادکلن و حتی دئودورانت‌ها باشد. این محصول در کنار قیمت به صرفه، ترکیباتی بر پایه آب داشته و علاوه بر پخش بوی مطلوب، خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی بالایی دارد.

اکثر کاربران این روزها برای مقایسه و انتخاب محصولات بهداشتی و آرایشی، سری به سایت‌های فروش آنلاین می‌زنند، چون علاوه بر صرف زمان و هزینه کمتر، می‌توانند با بهره‌گیری از گزینه‌های متنوع و به‌روز، بهترین انتخاب را داشته باشند.

کاماپرس، در این گزارش فهرستی از پرفروش‌ترین بادی اسپلش‌های روژاشاپ را معرفی می‌کند:

1- بادی میست آی پلاس

این بادی اسپلش حاوی رایحه ملایم و مناسب فصل تابستان است. بادی میست آی پلاس علاوه بر دارابودن ویتامین‌های E و C برای تقویت پوست، نرم کننده و مرطوب کننده نیز دارد. این محصول که ماندگاری بالایی دارد با قیمت 100 هزار و 300 تومان در روژاشاپ به فروش می‌رسد.

بادی اسپلش-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

2- بادی اسپلش سانرایز کیس شون

این محصول حاوی آلوئه ورا و عصاره گل یاس، برای استفاده روزانه مناسب است. بادی اسپلش شون کاربرد و ماندگاری بالایی برای از بین بردن بوی تعریق و حفظ شادابی و طراوت بدن داشته و به دلیل دارا بودن گلیسیرین، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و از خشک شدن پوست پیشگیری می‌کند.

این محصول با رایحه‌ای ملایم مناسب هر 4 فصل بوده و در حال حاضر 140 هزار و 600 تومان در روژاشاپ قیمت گذاری شده است.

بادی اسپلش-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

3- سنشوال بالانس آرت دکو

این خوشبوکننده خاصیت آنتی اکسیدانی و شاداب کنندگی داشته و به دلیل دارا بودن منشا طبیعی خواص مطلوب و پرکاربردی دارد. بادی اسپلش آرت دکو که با قیمت 379 هزار و 500 تومان جزو محصولات پرفروش وبسایت روژاشاپ است، حاوی عصاره آیلانگ آیلانگ با اثر آرامش بخشی و متعادل کنندگی پوست؛ عصاره شکوفه گیلاس با خاصیت حفظ رطوبت پوست و همچنین اسانس نعناع هندی و آیلانگ آیلانگ برای ایجاد عطری دلپذیر است.

بادی اسپلش-کاماپرس

4- بادی میست چارم سی گل

بادی اسپلش برند سی گل دارای خواصی همچون افزایش شفافیت، نرمی و تازگی پوست و آبرسانی غنی شده با روغن‌ها و مواد مرطوب کننده بوده و در عین حال فاقد مواد شیمیایی مضر برای پوست است. این محصول با قیمت 154 هزاز و 500 تومان در سایت روژاشاپ قابل دسترس است. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

بادی اسپلش-کاماپرس

5- بادی اسپلش مجیشن پرپل فارست بی رنگ مای

این محصول با رایحه آروماتیک، اسپایسی وچوبی برای مصرف روزانه بسیار مناسب است. البته به دلیل ترکیباتش، رایحه‌ای تلخ داشته و بیشتر مناسب فصل‌های سرد سال است.این خوشبوکننده در نت‌های اولیه خود دارای نعنا و اسطوخدوس و برگاموت بوده و در انتها با رایحه وانیل و چوب صندل به پایان می‌رسد. قیمت این محصول در روژاشاپ 137 هزار و 200 است.

بادی اسپلش-کاماپرس

انتهای پیام

 

مرتبط با : روژاشاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پرفروش‌ترین بادی اسپلش برای روزهای گرم تابستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز