پردرآمدترین سرمربی های فوتبال جهان

لست سکند

سرمربیان فوتبال اغلب تحت فشار زیادی قرار دارند و تنها پس از ارائه یک نتیجه رضایت‌بخش مورد تقدیر قرار می‌گیرند و لایق دریافت پاداش می‌شوند. کاماپرس به بهانه قرارداد هنگفت روبرتو مانچینی با تیم ملی عربستان سعودی، به معرفی پردرآمدترین سرمربیان فوتبال جهان می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

۱. روبرتو مانچینی – عربستان سعودی

۳۰ میلیون یورو در سال

از سال ۲۰۱۳ تاکنون، این اولین بار است که نام گواردیولا در صدر جدول پردرآمدترین سرمربیان جهان قرار ندارد. چرا که مانچینی تنها چند هفته پس از ترک تیم ملی ایتالیا، قرارداد جدیدی با سعودی‌ها امضا کرد که هدایت تیم ملی عربستان را تا سال ۲۰۲۷ به وی می‌سپارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

۲. پپ گواردیولا – من سیتی

۲۳ میلیون یورو در سال

بسیاری از فوتبال دوستان هنوز به اشتباه گواردیولا را به‌عنوان پردرآمدترین سرمربی جهان درنظر می‌گیرند. البته اینطور نیست که او به مقام دوم راضی باشد و با توجه به شایستگی‌هایش به دنبال لقب پرافتخارترین سرمربی تاریخ است، بنابراین تصمیم دارد در سال ۲۰۲۵ و پس از پایان قرارداد این باشگاه انگلیسی را ترک کند.

۳. استیون جرارد – الاتفاق

۱۷.۷ میلیون یورو در سال

پس از خروج از استون ویلا در اکتبر ۲۰۲۲، خود جرارد هم تصور نمی‌کرد به‌زودی به سرمربی الاتفاق و یکی از پردرآمدترین سرمربیان فوتبال دنیا تبدیل شود.

۴. دیه‌گو سیمئونه – اتلتیکو مادرید

۱۵ میلیون یورو در سال

او توانست بارسلونا و رئال مادرید را در دو موقعیت مختلف سرنگون کرده و قهرمان لالیگا شود، بنابراین دستمزد ۱۵ میلیون یورویی وی نباید چندان جای تعجب داشته باشد. با وجود گمانه‌زنی‌ها مبنی بر خروج او از باشگاه و فرم ضعیف، او موفق شد تیم را از پایتخت به لیگ قهرمانان هدایت کند.

۵. توماس توخل – بایرن مونیخ

۱۲ میلیون یورو در سال

این سرمربی آلمانی در سال ۲۰۲۲ به طور غیرمنتظره‌ای توسط خود چلسی اخراج شد، اما اکنون پردرآمدترین سرمربی کشورش به شمار می‌رود. حذف شدن از جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان، شروع ایده آلی برای حضور او در مونیخ نبود، با این حال، در روز پایانی بوندس لیگا، تیم او بورسیا دورتموند را پشت سر گذاشت و عنوان لیگ خود را حفظ کرد.

در رده‌های پایین‌تر این لیست نام‌های زیر به چشم می‌خورند:

۶. موریسیو پوچتینو – چلسی

۱۱ میلیون یورو در سال

۷. یورگن کلوپ – لیورپول

۱۰.۵ میلیون یورو در سال

۸. اریک تن هاخ – منچستریونایتد

۱۰.۵ میلیون یورو در سال

۹. خورخه ژسوس – الهلال

۱۰ میلیون یورو در سال

۱۰. ماسیمیلیانو آلگری – یوونتوس

۹ میلیون یورو در سال

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز