پرداخت کرایه تاکسی الکترونیکی می شود

لست سکند

در جلسه سازمان فاوای شهرداری که با حضور مدیرعامل و مدیران تاکسیرانی شهرداری برگزار شد، مسئله پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی مورد بررسی قرار گرقت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از برنا، مهدی اسماعیل‌بگی اظهار کرد: برای تاکسی‌های تهران باید سامانه پرداختی در نظر گرفته شود تا مشخصات راننده استعلام شود، مبلغ کرایه درج و میزان رضایت و شکایت نیز لحاظ شده باشد و پیش از آن نیز باید مسائل فرهنگی همچنین اعتماد میان رانندگان و مسافران نیز ایجاد شود.

رضا واحدی‌فر سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران نیز گفت: داده‌های موجود در تاکسیرانی نیازمند یک داشبورد است و سازمان فاوا آمادگی تامین نیازهای تاکسیرانی را دارد.

اخبار مراتبط را از دست ندهید:

راز آسمان پایتخت

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران یکی از دغدغه‌های کرایه الکترونیک را عدم آموزش رانندگان دانست و ادامه داد: سازمان فاوا اقداماتی در راستای آموزش رانندگان انجام خواهد داد.

گفتنی است که در این جلسه جدیدترین فناوری الکترونیک در خصوص نمایش تراکنش مالی به رانندگان معرفی شد و ویژگی‌های مختلف آن به نمایش درآمد.

کارشناسان سازمان فاوا شهرداری تهران نیز دو سرویس یواس‌اس‌دی را معرفی کردند تا برخی رانندگان که اپلیکیشن را نمی‌توانند نصب کنند، تراکنش مالی کرایه را در لحظه بررسی کنند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز