پرداخت هزار و 11 میلیارد تومان وام به مددجویان کمیته امداد

از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، در مجموع 115 هزار و 529 فقره وام به مبلغ یک هزار و 11 میلیارد تومان از سوی این مجموعه و بانک‌ها به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است. به گفته علی عاشوری، مدیرعامل صندوق امداد ولایت، بیشترین تعداد وام های پرداختی به این گروه هم برای تسهیلات کارگشایی بود.

به گزارش کاماپرس، بنا به گفته این مقام مسئول، وام‌های مختلفی در قالب تسهیلات کارگشایی، مسکن، اشتغال و خودکفایی، درمانی و فرهنگی به مددجویان تحت پوشش کمیته اختصاص پیدا کرده است. طبق اطلاعات و آمار موجود در شش ماهه ابتدایی سال 1400، تعداد 65 هزار و 226 وام کارگشایی به مبلغ 450 میلیارد تومان از صندوق امداد ولایت و همچنین 19 هزار و 646 فقره دیگر هم به مبلغ 147 میلیارد تومان از سوی بانک‌های عامل به مددجویان پرداخت شده است. طبق اطلاعات موجود بیشتر منابع تسیهلاتی به وام کارگشایی اختصاص پیدا کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

مبالغ انواع وام‌های اعطایی به مددجویان

همچنین صندوق امداد ولایت طی مدت زمان ذکر شده 7 هزار و 416 فقره وام ودیعه مسکن به ارزش 98 میلیارد تومان به مددجویان پرداخت کرد. ضمن اینکه بانک‌ها طی این مدت 506 وام مسکن به مبلغ 7 میلیارد تومان به متقاضیان این قشر اختصاص دادند. تسهیلات مسکن پرداخت شده از سوی صندوق ولایت به مددجویان در مدت شش ماهه ابتدایی امسال، 11 هزار و 86 فقره وام به میزان 112 میلیارد تومان اعلام شد.

به گفته عاشوری، 7 هزار و 644 فقره وام اشتغال با اعتبار 122 میلیارد تومانی توسط صندوق امداد و هزار و 536 فقره وام به میزان 57 میلیارد تومان توسط بانک‌ها به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تعلق گرفت. همچنین هزار و 250 فقره وام درمانی و همچنین هزار و 219 فقره تسهیلات فرهنگی از طرف صندوق امداد ولایت و بانک‌های عامل به متقاضیان واجد شرایط این قشر جامعه اعطا شد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز