پراید و پژو ۲۰۶ تا شب عید چقدر گران می‌شوند؟

فعالان بازار خودرو پیش بینی می کنند قیمت پراید، پژو ۲۰۶ و بیشتر خودروهای پرطرفدار بازار تا شب عید افزایش پیدا می کند.

به گزارش کاماپرس، قیمت خودرو تازه داشت در یک روند نزولی حرکت می کرد که دوباره ورق برگشت و تغییر مسیر داد. بعد از چند هفته کاهش قیمت آرام و تدریجی خودرو، از هفته گذشته و با افزایش قیمت دلار دوباره قیمت بعضی از خودروهای پرطرفدار بیشتر شده است.

افزایش قیمتی که ممکن است تا بازار شب عید هم ادامه داشته باشد. به گفته اسد کرمی نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران همیشه شب عید قیمت‌ها رو به افزایش می‌رود به همین دلیل و با نزدیکی به شب عید قیمت خودروهای پرطرفدار گران تر می شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

افزایش قیمت خودرو در یک هفته گذشته در حالی اتفاق می افتد که بازار هنوز بی رونق و کساد است. کرمی در این باره می گوید:« از هفته گذشته قیمت‌ها ثابت مانده و تغییری ایجاد نشده و خریدار نیز برای خودروهای داخلی بسیار کم است. مراجعه خوب است اما خریدی انجام نمی شود. وضعیت خودروهای خارجی نیز بدتر است چون اصلا خریداری ندارد.

راز آسمان پایتخت

نمایشگاه‌داران می‌گویند در یک هفته حدود 2 خودرو می‌فروشند که خودروهای سبک مانند پژو 206 و پراید است. خودروهای دست دوم بیشتر و خودروهای صفر کمتر معامله می‌شوند.»

پراید و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار چند؟

قیمت پراید ۱۳۱ حدود 107 میلیون تومان است. پژو 206 تیپ 2 حدود 190 میلیون تومان قیمت دارد و قیمت تیپ 5 حدود 245 میلیون تومان است. پژو 207 دنده‌ای با قیمت272 میلیون تومان و اتوماتیک آن با قیمت 403 میلیون تومان معامله می شود.

سمند LX حدود 185 میلیون تومان و سمند 183 میلیون تومان قیمت دارد. قیمت تیبا صندوقدار 118 میلیون تومان، تیبا هاچ بک 128 میلیون تومان است. ساینا 130 میلیون تومان قیمت دارد و هایما و جک با قیمت۸۰۰ میلیون تومان معامله می شوند. قیمت پژو 405 حدود 185 میلیون تومان و پژو پارس 205 میلیون تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز