پالایشی یکم رکورد جدید زیان‌دهی ثبت کرد

لست سکند

پالایشی یکم در ادامه روند نزولی که این روزها پشت سر می گذارد، با افت ۶.۰۷ درصدی رکورد جدید زیان دهی به نام خود ثبت کرد.

به گزارش کاماپرس، پالایشی یکم در آخرین ساعات بازار بورس با قیمت ۶۷۹۰ تومان معامله شد تا با افت بیش از ۷ درصدی ضرر سهامداران خود را بیشتر و بیشتر کند. رصد بازار بورس نشان می دهد، سهام‌های صندوق‌های قابل معامله دولتی یعنی پالایش یکم و دارا یکم این روز‌ها وضعیت خوبی ندارند و سهامدارانشان بیشتر از بقیه سهامداران دچار ضرر و زیان می شوند. البته وضعیت پالایش یکم کمی بدتر است چون از همان روز گشایش نماد، وارد مسیر نزولی شد و تا امروز و زیان فراوانی به سهامداران خود رسانده است.

در پایان معاملت امروز چهار شنبه ۱۷ دی ۹۹ نیز پالایشی یکم افت ۶.۰۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته داشت و وارد کانال ۶ هزارتومانی شد و ۶ هزار و ۸۹۶ تومان معامله شد.

در ادامه معاملات بازار بورس امروز، شبریز نیز با ۴.۸۷ درصد منفی با قیمت پایانی ۲۶۵۹۰ جزو ۷ نماد با بیشترین کاهش قیمت بود. اما شپنا با ۴.۶۴ درصد منفی با قیمت پایانی ۱۱۰۶۰ جزو ۷ نماد با برترین عرضه بود. شبندر با ۴.۸۶ درصد و شتران با ۴.۸۳ درصد منفی به کار خود در آخرین روز معاملاتی هفته پایان دادند.

ارزش پالایشی یکم چقدر است؟

راز آسمان پایتخت

در پایان معاملات امروز بازار بورس، قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۶.۰۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۸۹۶ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۴۴۸ هزار تومان کاهش پیدا کند. به گزارش نبض بورس، البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۷.۵۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۷۹۰ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز