پاداش بازنشستگان سال 99 پرداخت نشده است

با وجود وعده های دولت قبل مبنی بر پرداخت پاداش پایان خدمت اقشار بازنشسته قبل از پایان آن دولت، هنوز پاداش بازنشستگان کشوری و لشگری که در سال 99 به بازنشستگی نائل شده اند، به تعداد قابل توجهی از این افراد پرداخت نشده است.

به گزارش کاماپرس، در ماه ها و هفته های پایانی دولت دوازدهم محمد باقر نوبخت رئیس وقت سازمان برنامه و بودجه در چند نوبت وعده داد که پاداش پایان خدمت بازنشستگان قبل از به پایان رسیدن مسئولیت دولت پرداخت شود اما این وعده حداقل در مورد بازنشستگانی که سال گذشته به بازنشستگی رسیده اند، محقق نشده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم مرتبط با بازنشستگان، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به همین دلیل بازنشستگان کشوری و لشگری سال ۹۹ پیرامون پیگیری پرداخت پاداش قانونی پایان خدمت خود، به رئیس‌جمهور نامه نوشتند.

به گزارش ایلنا، در نامه بازنشستگان کشوری و لشگری سال ۹۹ به ابراهیم رئیسی آمده است: به استحضار می‌رساند که ما بازنشستگان کشوری و لشگری سال ۹۹ بعد از گذشت یکسال هنوز متاسفانه موفق به دریافت پاداش قانونی پایان خدمت خود نشده‌ایم و این امر متاسفانه ناشی از تعلل دولت پیشین و وعده‌های تهی کسانی چون آقایان نوبخت و الهیار ترکمن، رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه و معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش و… است که  تا امروز به درازا کشیده شده است.

آریاک سفر

اخبار پربازدید امروز :

در این اوضاع کرونایی و نیز وضعیت وخیم اقتصادی تمام چشم امیدمان به شما و تیم قدرتمند اقتصادی‌تان است که با غلبه بر تمامی مشکلات به درخواست ما قاطبه بازنشستگان کشوری جامه عمل بپوشید؛ بلکه با این اندک مبلغ، بتوانیم گوشه‌ای از زخم‌ها و آلام خودرا تسکین دهیم.

گفتنی است که پیش از این به کرّات پیگیر بوده‌ایم چه از طریق برنامه بودجه چه از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها و چه ازطریق وزارتخانه آموزش و پرورش ولی متاسفانه با بی‌پاسخی مواجه‌ایم. از شما به عنوان سکاندار دولت مردمی و انقلابی عاجزانه درخواست داریم تا هرچه زودتر پاداش ما واریز گردد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز