پاداش بازنشستگان در سال ۹۸ و یک رقم 300 میلیونی جالب توجه

مبالغ پاداش بازنشستگان در سال ۹۸ بر اساس اطلاعاتی که در رسانه منتشر شده حاوی نکات جالب توجهی است مثلا پاداش بازنشستگان کمیته امداد ۱۵۰ میلیارد تومان برای ۵۰۰ نفر است. یعنی به هر کارمند بازنشسته این ارگان ۳۰۰ میلیون تومان پاداش بازنشستگی تعلق گرفته است.

به گزارش کاماپرس، در حالی رئیس سازمان برنامه و بودجه پاداش پایان خدمت کارکنان دستگاه‌های اجرایی را ابلاغ کرده است که بعضی مبالغ و پاداش ها برای فرد عجیب و قابل توجه است. طبق این ابلاغیه محمد باقر نوبخت سه هزار و ۴۵٨ میلیارد تومان بابت پرداخت مانده مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال ١٣٩٨ اختصاص داده است.

هر کارمند بازنشسته چقدر پاداش پایان خدمت می گیرد؟

بر اساس این ابلاغیه ۱۵۰ میلیارد تومان بری ۵۰۰ کارمند کمیته امداد در نظر گرفته شده است یعنی برای هر فرد ۳۰۰ میلیون تومان. برای حدود۹۷۵۵ کارمند بازنشسته وزارت بهداشت ۱۸۰۰ میلیارد تومان، برای ۱۴۶۰ کارمند سابق وزارت علوم نزدیک به ۲۶۶ میلیارد تومان. همچنین برای ۲۰۰ کارمند بازنشسته وزارت بهداشت نیز ۶۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است یعنی برای هر فرد ۳۰۰ میلیون تومان. همچنین برای ۲ کارمند بازنشست شده موسسه پژوهشهای وزارت جهاد، ۴۷۰ میلیون تومان و برای یک کارمند سازمان عشایری نیز ۱۱۴ میلیون تومان، برای یک کارمند سازمان امور اراضی نیز ۲۷۲ میلیون تومان لحاظ شده است.

تخصیص اعتبار صد در صد تعیین شده است

آریاک سفر

در نامه محمدباقر نوبخت آمده است: تخصیص اعتبار موضوع این ابلاغیه به میزان صد در صد تعیین می گردد. همچنین دستگاه‌های اجرایی موظفند به منظور پرداخت به ذینفع نهایی مشخصات کامل افراد مشمول دریافت پاداش پایان خدمت تا پایان سال ١٣٩٨، شامل کدملی، تاریخ بازنشستگی، شماره حساب بانکی، مبلغ پرداختی و دستگاه محل خدمت را با امضا ذیحساب به وزارت امور اقتصادی و دارایی و این سازمان اعلام نمایند. بدیهی است مسئولیت صحت اطلاعات یاد شده و تعیین میزان پاداش پایان خدمت قابل پرداخت به هر فرد با دستگاه اجرایی خواهد بود.

 

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز