١٠ ايده برتر براي راه اندازي كسب و كار جديد در آلمان

لست سکند

آلمان کشوری امن و آرام است که در آن می‌توان فعالیت‌های تجاری را بدون هیچ مشکلی انجام داد. پایتخت آلمان، شهر برلین، یکی از مناطقی است که مردم سراسر دنیا علاقه‌مند به ایجاد کسب و کار در آنجا هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس و به نقل از فوربس، آلمان سیزدهمین کشور برتر دنیا از نظر انجام کسب و کار است. این را هم باید بدانید که اقتصاد آلمان بزرگترین اقتصاد در بین تمام کشورهای اروپایی و پنجمین اقتصاد بزرگ در کل جهان است. به همین خاطر، فرصت‌های شغلی زیادی در آلمان هستند که به شما کمک می‌کنند تا سود زیادی کسب کنید و یک زندگی با رفاه بالا داشته باشید.

آیا تمایل به ایجاد کسب و کاری در آلمان دارید؟ در ادامه‌ی این مقاله به 10 ایده تجاری سودآور، آن هم با سرمایه‌ی کم، اشاره می‌شود.

راز آسمان پایتخت

1- فست فود و غذا: تجارت مواد غذایی یکی از پرسودترین مشاغل در آلمان و سایر کشورهای اروپایی است. نیاز به غذا همیشه وجود دارد، چون یک نیاز اساسی زندگی است.

اگر قصد راه اندازی یک تجارت وابسته به مواد غذایی در آلمان را دارید، باید برخی از نکات مهم را مد نظر داشته باشید. قبل از هر چیز، کیفیت غذا بسیار اهمیت دارد. اصول بهداشتی حتما رعایت شوند. همچنین، طعم غذا باید مناسب با ذائقه جمعیت هدف شما باشد. البته، این بستگی به خودتان دارد که بخواهید غذاهای بین‌المللی سرو کنید یا به فست فودها بسنده کنید.

2- کسب و کار مرتبط با حیوانات خانگی: کسانی که حیوان خانگی نگهداری می‌کنند، بسیار تمایل دارند که از اصول مراقبت از حیوانات خانگی آگاهی داشته باشند و حتی حاضر هستند مبالغ زیادی را برای این کار بپردازند.

در صورت شروع جدی و دقیق و در نظر گرفتن تمامی الزامات می‌توانید این طریق سود زیادی کسب کنید.

خدمات مختلفی که می‌توانید ارائه دهید، شامل اهلی کردن سگ و گربه، سالن نگهداری حیوانات خانگی به ویژه گربه‌های ایرانی و سگ هاسکی، استحمام و انجام امور بهداشتی حیوانات خانگی، کوتاه کردن ناخن‌ها و موها و سایر موارد مشابه است. این ایده تجاری در فرانکفورت و برخی از مناطق دیگر با استقبال زیادی مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

3- کسب و کار بیوتکنولوژی: صنعت بیوتکنولوژی به سرعت در حال گسترش و ترویج است. دولت آلمان میلیون‌ها دلار برای راه اندازی زیرساخت‌های وابسته به این صنعت، تحقیق در این زمینه، توسعه آن و همچنین جذب تعدادی از بهترین دانشمندان در سراسر جهان هزینه می‌کند.

بنابراین، می‌توانید درآمد زیادی از کارهای مرتبط با بیوتکنولوژی کسب کنید. با این حال، قبل از شروع یک کسب و کار در آلمان باید اطلاعات کاملی برای این حرفه داشته باشید.

 

4- کسب و کار مراقبت از سالمندان: این حرفه شامل مراقبت از سالمندان آلمانی، غذا و دارو دادن به آن‌ها و بردن‌شان به پیاده روی و سایر کارهای مشابه است. امکان شروع کسب و کار در این زمینه با سرمایه‌ای اندک هم وجود دارد.

5- کسب و کار مرتبط با گردشگری: گردشگری یکی از فرصت‌های تجاری فوق‌العاده در آن آلمان است که تا حد زیادی به اقتصاد این کشور کمک می‌کند.

اگر بودجه نسبتاً بالایی در اختیار دارید، می‌توانید یک آژانس مسافرتی یا تور گردشگری برای گردشگران بین‌المللی در آلمان تأسیس کنید.

6- مراکز روزانه مراقبت از کودکان: این ایده‌ی پردرآمد نیازمند مجوز کسب و کار در آلمان نیست. شما همچنین می‌توانید خدمات نگهداری از کودک را در منزل خودتان هم انجام دهید. بسیاری از پدر و مادرهای ساکن آلمان به پرستارانی برای فرزندان‌شان نیازمند هستند، چون هر دو صبح‌ها تا عصر یا شب به سر کار می‌روند.

7- پرورش آبزیان: پرورش ماهی یکی از بهترین ایده‌ها برای کسب و کارهای خرد و کوچک در آلمان است. با این حال، قبل از شروع این تجارت، باید دانش کاملی درمورد آبزی پروری و سایر شاخه‌های مرتبط با آن داشته باشید. شما همچنین باید از ماهی‌ها به درستی و با رعایت اصول ایمنی و بهداشتی مراقبت کنید.

8- مشاوره شغلی: تعداد زیادی از کودکان آلمانی هنوز آگاهی کامل از استعدادها، مهارت‌ها و شغل ایده‌آل خود در آینده ندارند. همچنین، دانشجویانی که خصوصاً تابعیت آلمانی دارند و از کشور دیگری در آلمان به تحصیل مشغول هستند، معمولاً بعد از فارغ‌التحصیلی به راهنمایی و مشاوره در زمینه پیدا کردن شغل نیازمند هستند. بنابراین، مشاوره شغلی می‌تواند یکی از آسان‌ترین و بهترین راه‌ها برای کسب درآمد در آلمان باشد.

9- فروشگاه مد و پوشاک: اکثر مردم آلمان کاملا شیک پوش هستند و همیشه تمایل دارند از آخرین وضعیت مد روز باخبر باشند. به همین خاطر، اگر به کار کردن در آلمان علاقه‌مند هستید، می‌توانید مشاغلی مرتبط با مد برای خودتان انتخاب کنید. به عنوان مثال، افتتاح بوتیک، طراحی لباس و سایر موارد مشابه ایده‌های ایده‌آل و درآمدزایی هستند.

10- خرده فروشی محصولات محیط زیست دوستانه و سازگار با محیط زیست: یکی از جالب‌ترین فرصت‌های شغلی در آلمان به محصولات مختلف سازگار با محیط زیست مربوط می‌شود (مثل فروش وسایل و کالاهای قابل بازیافت) که حتی می‌توان این کار را در بستر فضای مجازی هم انجام داد. این ایده‌ی تجاری بسیار جذاب است.

انتهای پیام

مرتبط با : پارسی کاناداصبا ویزاکاربینویکو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز