ویژگی های بی نظیر هوش مصنوعی جدید سامسونگ/ از ترجمه همزمان تماس تا نوشتن ایمیل

لست سکند

شرکت سامسونگ اخیرا تأیید کرد در آینده نه چندان دور، خانواده گلکسی اس۲۴ به استقبال هوش مصنوعی و ارائه جذاب‌ترین امکانات مرتبط با آن خواهد رفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از تامزگاید، یکی از ویژگی‌هایی که سامسونگ به طور خاص روی آن تأکید داشته، ترجمه صوتی همزمان تماس‌های تلفنی است.

بیشتر بخوانید:

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که به طور مبهم به آن اشاره شده مولد زبان «گاوس» است که با الگو از ربات «چت جی‌پی‌تی» ساخته شده و کارهایی مانند نوشتن ایمیل، خلاصه کردن اسناد و ترجمه محتوا را تسهیل خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

لازم به ذکر است که امکان نوشتن ایمیل احتمالا از انتظارها فراتر خواهد رفت و گزینه‌هایی مانند درخواست‌های خاص را ارائه خواهد داد، برای مثال؛ «نوشتن نامه شکایت علیه یک شرکت هواپیمایی» بر اساس جزئیات کلیدی.

در مرحله بعد، کاربران احتمالا از یک دوربین با قابلیت ویرایش حرفه‌ای بهره‌مند خواهند شد که قادر است تصاویر با وضوح پایین را به تصاویر باکیفیت تبدیل کند.

پیاده‌سازی همه این ویژگی‌ها ممکن است چندان خوب نباشد، چرا که اولین هوش مصنوعی این شرکت با وجود گذشت ۶ سال همچنان ضعیف است و در وهله دوم احتمال پولی بودن برخی ویژگی‌ها درصد استقبال عمومی را کاهش می‌دهد. با این حال هنوز هم باید منتظر نشست و برنامه‌های سامسونگ را به چشم دید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز