ویدیوی پربازدید از تیک آف عمودی جت جنگنده اف 35 (ویدیو)

لست سکند

جت جنگنده اف 35 در سه نوع آ، بی و سی ساخته می‌شود. ویژگی منحصر‌به‌فرد جنگنده اف 35 بی توانایی نشست و برخاست عمودی است. نوع آ جنگنده نشست و برخاست متعارف و نوع سی قابلیت ناونشینی دارد. جنگنده آمریکایی رادارگریز بوده و عملیات‌های برتری هوایی و تهاجمی را به بهترین شکل انجام می‌دهد. این جنگنده از سال 2016 وارد نیروی هوایی ایالات متحده شده است. به گزارش کاماپرس پرهزینه‌ترین پروژه نظامی در جهان، پروژه تولید اف 35 بوده است. در ادامه ویدیویی از تیک‌آف عمودی جت جنگنده اف 35 را تماشا می‌کنیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

عموما تیک‌آف با شب ملایم شروع شده و هواپیما کم کم اوج می‌گیرد. این در حالی است که در تیک‌آف عمودی هواپیما پس از طی کردن مسیر کوتاهی به شکل عمودی از باند جدا می‌شود. به این ترتیب جنگنده برای پرواز کردن نیازی به باند ندارد. 42 درصد از مواد به کار رفته در تولید اف 35 مواد مرکب یا همان کامپوزیت است. همین موضوع باعث شده تا وزن این جنگنده به شدت کاهش یافته و مصرف سوخت آن کمتر باشد. سبک وزن بودن جت در تیک‌آف و فرود آن نیز تأثیرگذار بوده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ویدیوی پربازدید از تیک آف عمودی جت جنگنده اف 35 (ویدیو)

  1. آریا گفته:

    تیکاف عمودی ندارد فقط عمودی مینشیند هنوز ویدئویی دال بر این ادعا دیده نشده واگرهم بتواند این کار راانجام‌ دهد حتما سوخت زیادی مصرف میکند ویا تعادلش سخت است به هرحال اگر فیلم راببینید از وقتی مثلا بلند شود تکان های زیادی میخورد که نشانه نشستن است نه بلند شد دوم ازروی دود کارخانه معلوم است که فیلم برعکس شده که درتمام فیلمهای ادعایی همین کار رو میکنند که شیطنت رسانه ها ست نه ادعایه ارتش آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز