وکیل تصادفات و وکیل بانکی چه کارکردهایی می توانند برای ما داشته باشند؟

لست سکند

وکیل تصادفات به عنوان یکی از انواع وکلای کیفری وظیفه ای کاملا مشخص بر عهده دارد. حوزه کاری این وکیل را می توان یکی از شلوغ ترین حوزه های قانونی در ایران دانست. چرا که آمار تصادفات در ایران بسیار بالاست و به طبع دعوی های ایجاد شده در این خصوص بسیار متعدد خواهد بود.

به گزارش کاماپرس، همچنین با توجه به خسارت های مالی و جانی که در این دست از پرونده ها وجود دارد می توان حدس زد که حساسیت کاری یک وکیل تصادفات بسیار بالاست.

در کنار این دست از وکلای کیفری می توان سراغ وکیل بانکی به عنوان یکی از مهمترین وکلای حوزه حقوقی رفت. در واقع این وکیل بر اساس سه نوع قانون یعنی قانون تجارت، قانون بانک مرکزی و قانون اختصاصی هر بانکی باید کارکرد خودش را نشان دهد. در برخی مواقع این قوانین با یک دیگر به تضاد می رسند. از این رو دعاوی حوزه بانکی معمولا پیچیدگی های خاص خودش را دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

همه این موارد نشان می دهد که انتخاب وکیل در هر کدام از این نوع دعوی ها می تواند بسیار مهم و حساس باشد. گروه وکلای پارسا به عنوان یکی از معتبرترین گروه های حقوقی و کیفری در ایران شناخته می شود. از این رو شما به سادگی و سرعت می توانید به واسطه این گروه به بهترین وکلا در حوزه های مختلف دسترسی داشته باشید.

راز آسمان پایتخت

وکیل تصادفات را جدی بگیرید!

وکیل تصادفات بر اساس نوع تصادف و بر اساس مراحل اثبات جرم ( اثبات همزمان سه رکن مادی، معنوی و قانونی ) می تواند به عنوان یک وکیل در حوزه حقوقی یا کیفری در دادگاه حضور داشته باشد. در کلام ساده تر اگر تصادف اتفاق افتاده و اتفاقات بعد از آن مصداق جرم نباشد، دعوی طرح شده به عنوان یک دعوی حقوقی شناخته می شود. اما اگر در این تصادف جرمی رخ داده باشد دعوی از طریق دادگاه های کیفری مورد بررسی قرار می گیرد.

نکته ای که باید بدانید این است که اساسا در هر دو حالت این نوع دعاوی بسیار زمان بر و اصطکاکی محسوب می شود. از این رو انتخاب یک وکیل مجرب و با تجربه می تواند بسیار کارساز باشد. این وکیل قطعا می داند که باید از چه طریقی عمل کند و در هر موقعیتی سراغ کدام ابزار قانونی برود. در این صورت احتمال موفقیت شما بسیار خواهد بود. اگر راهنمایی بیشتری در این خصوص می خواهید با کارشناسان گروه وکلای پارسا تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که وکیل تصادفات زمانی می تواند از طریق مسیر کیفری اقدام کند که سه رکن اساسی جرم قابل اثبات باشد. در غیر این صورت وارد شدن در چنین مسیرهایی می تواند زمان و سرمایه شما را از بین ببرد.

وکیل بانکی کیست؟

همانطور که گفته شد مسئله دعاوی بانکی عمدتا مسائلی اقتصادی و بسیار پیچیده است. از این رو انتخاب یک وکیل بانکی مجرب می تواند کار را بسیار ساده تر کند. در واقع برای انتخاب یک وکیل بانکی باید به این نکته توجه داشته باشید که این وکیل با سه نوع قانون کاملا متفاوت سر و کار دارد. داشتن تجربه و تخصص لازم برای این وکیل از ملزومات اساسی است. چرا که این دانش و تجربه است که به وکیل کمک می کند تا بتواند در هر موقعیتی بهترین انتخاب را داشته باشد و بداند که باید سراغ کدام قانون برود.

از این رو در این موقعیت نمی توان از فردی خاص به عنوان یک وکیل بانکی مجرب و با تجربه نام برد. چرا که این نیاز و توان شماست که نشان می دهد بهترین وکیل کیست و چگونه می تواند به شما در این حوزه کمک کند.

به طور کلی می توان اینگونه گفت که دعاوی بانکی می تواند پیچیدگی های خاص خودش را داشته باشد. عمده دلیل این پیچیدگی مربوط به قوانین تو در توی این حوزه است. از طرف دیگر مراجع مختلفی از جمله خود بانک مرکزی و دادگاه های حقوقی در این حوزه تصمیم گیری می کنند. همه این موارد باعث شده است که اساسا یک وکیل بانکی کارکردی سخت و البته مهم داشته باشد. در واقع هر جایی که نامی از سرمایه یا جان انسان در میان باشد می توان حدس زد که آن حوزه قوانین سخت و نسبتا پیچیده ای دارد. این را شاید بتوان یک اصل دانست.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه وکلای پارسا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز