وضعیت پروژه های دام و طیور و سهام بورسی

لست سکند

بخش دام و طیور کشور به دلیل پروژه‌های در دست اجرا و مصوب شده تا سال 1405 گسترش زیادی خواهد داشت. این پروژه‌ها در قالب شرکت پژوه اجرا می‌شوند و پیش بینی شده 22 هزار میلیارد تومان هزینه آن‌ها شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، صنعت دامپروری علی رغم رشد کم اقتصادی کشور، توانسته صعود خوبی داشته باشد. به نظر کارشناسان و فعالان این حوزه، در صورتی که شرکت‌های صنایع دام و طیور با مشکلاتی مانند نرخ گذاری، تامین نهاده‌ها و تخصیص ارز روبرو نشوند، احتمالا به حاشیه سود 15 تا 20 درصدی دست پیدا خواهند کرد. به نظر مهم‌ترین دغدغه صنعت دام و طیور، تخصیص ارز برای خرید کنجاله سویا باشد. تنها همین مورد اندکی در پیشروی سریع صنعت مذکور وقفه می‌اندازد و اندکی وضعیت را دستخوش تغییرات و تحولات می‌کند. در صورتی که تامین ارز مورد نیاز این بخش به درستی صورت بگیرد، پیش بینی شده که آن‌ها حاشیه سود خوبی داشته باشند، زیرا نرخ نهاده‌ها در یک محدوده ثابتی قرار گرفته و تغییرات چندانی نداشته است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آخرین وضعیت نماد مربوط به خوراک دام و طیور چگونه است؟

خوراک دام و طیور در بورس با نماد غدام عرضه می‌شود. نام شرکت عرضه کننده این سهم خوراک دام پارس است. در حال حاضر غدام در بازار دوم بورس عرضه می‌شود و در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر قرار دارد. آخرین قیمت این سهام مجاز برای معامله 49 هزار و 880 تومان اعلام شده و حجم آن نیز 76 هزار و 803 واحد است. میانگین تعداد معاملات این سهم طی یک ماهه گذشته 469 مرتبه اعلام شد و میانگین ارزش معامله آن نیز در محدوده 2 میلیارد و 968 میلیون و 890 هزار و 110 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “وضعیت پروژه های دام و طیور و سهام بورسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز