وضعیت رابطه پیکه و کلارا / دوست دختر جدید پیکه به او خیانت می‌کند؟

لست سکند

پیکه و شکیرا خواننده معروف کلمبیایی پس از 12 سال زندگی مشترک در سال گذشته از یکدیگر جدا شدند. این جدایی به دلیل خیانت پیکه به شکیرا رخ داد. پیکه هم‌اکنون با دختری اسپانیایی با نام کلارا چیا در رابطه است که برخی پیش‌بینی‌ها می‌گویند او از پیکه جدا خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس کلارا فرد بسیار محتاطی است. به‌گونه‌ای که تمامی حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی را خصوصی کرده است. همین موضوع سبب شده تا اطلاعات و جزئیات بسیار کمی از رابطه این دو نفر در دست باشد. رسانه‌ها راه‌های زیادی را برای به دست آوردن اطلاعات از زندگی مشترک این زوج امتحان می‌کنند.

به‌تازگی رسانه پیپل ان اسپانول شیوه عجیبی را به کار بسته است. این رسانه به یک روانشناس طالع‌بین مراجعه کرده تا اطلاعاتی راجع به زندگی پیکه و کلارا و آینده آنها به دست آورد. طالع‌بین ال نینو ادعا کرده که کلارا به ظاهر ساکت به نظر می‌رسد، اما او چیزهای خاصی در زندگی خود دارد. به نظر یک مرد دیگر در زندگی او وجود دارد. ال نینو گفته دوست‌دختر جدید پیکه روی دیگری دارد که بسیار تاریک است. روزی این بخش تاریک وجود او نمایان می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

به اعتقاد ال نینو این رابطه آینده‌ای ندارد، چرا که مرد دیگری به جز پیکه در زندگی کلارا وجود دارد. طبق پیش‌بینی‌های او پیکه در نهایت از کلارا جدا شده و با یک مدل بلوند اسپانیایی وارد رابطه می‌شود. او جدایی از شکیرا را سرآغاز سقوط پیکه عنوان کرده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز