وضعیت آلودگی هوای تهران در هفته جاری

لست سکند

رییس مرکز ملی پیش بینی وضع هوا با اشاره به ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور، در عین حال از افزایش آلودگی در برخی کلانشهرها از جمله تهران خبر داد.

به گزارش کاماپرس، صادق ضیاییان درباره وضعیت آلودگ هوا در تهران و سایر کلانشهرها، تصریح کرد: از روز یکشنبه تا اوایل شب سه‌شنبه 21 آذر در شهرهای صنعتی همچون تهران، کرج، اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

وی همچنین درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده، توضیح داد: آسمان تهران فردا یکشنبه 19 آذر صاف و کمی ابری با وزش باد، در برخی ساعات افزایش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۹ درجه و  دوشنبه ۲۰ آذر صاف تا حدودی ابری و غبار صبحگاهی با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۸ درجه  پیش‌بینی شده است.

به نقل از ایسنا، وی همچنین درباره شرایط جوی در کل کشور، اظهار کرد: تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز شنبه ۱۸ آذر در مناطقی از غرب، شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز یعنی استان‌های قزوین و البرز نشان دهنده احتمال وضعیت ابرناکی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد بوده و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

راز آسمان پایتخت

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی در پایان با بیان اینکه یکشنبه ۱۹ آذر در اغلب مناطق کشور جوی آرامی حاکم خواهد بود، گفت: از دوشنبه در گیلان، شرق مازندران و مناطقی از شمال غرب، بارش باران و وزش باد همراه با کاهش دما پیش‌بینی شده است. همچنین از سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور، احتمال رگبار باران، در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز یعنی قزوین، البرز، تهران و همچنین غرب سواحل دریای خزر پیش بینی شده و در مناطق سردسیر و مرتفع نیز بارش برف خواهیم داشت. از چهارشنبه ۲۲ آذر نیز سامانه بارشی ضمن تشدید فعالیت به جنوب غرب و مناطقی از مرکز کشیده می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز