واکنش سریع و بی نقص بادیگارد مسی

لست سکند

اسطوره آرژانتینی، لیونل مسی، از زمان پیوستن به اینترمیامی با توجه بی حد و اندازه هواداران آمریکایی مواجه شده است. این موضوع باعث شده او تقریبا در تمام مدت یک بادیگارد فوق حرفه‌ای همراه خود داشته باشد. بادیگارد مسی در تمام لحظات همراه او بوده و از کنار زمین او را ساپورت می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، این محافظ خبره اخیرا یک بار دیگر هوشیاری و واکنش سریع خود را پس از بازی هیجان‌انگیز روز شنبه به رخ کشید.

بیشتر بخوانید:

اینتر در این مسابقه یک بر صفر شکست خورد و در نهایت شانس خود را برای حضور در مرحله پلی آف از دست داد، با این حال همچنان بسیاری از هواداران می‌خواستند تحسین خود به این اسطوره را ابراز کنند.

راز آسمان پایتخت

پس از پایان بازی، مسی زیر نظر اطرافیانش در حال قدم زدن بود که ناگهان یک هوادار نوجوان در زمین ورزشگاه ظاهر شد و به سمت او دوید. در اینجا بادیگارد مسی، آقای چوکو وارد عمل شد و بلافاصله بین پسر جوان و مسی قرار گرفت.

با وجود واکنش سریع بادیگارد، لئو تصمیم گرفت آرزوی این پسر را به واقعیت بدل کرده و به او امضا و اجازه گرفتن عکس سلفی داد. چوکو که قبلا سرباز ارتش آمریکا بود حتی در حین سلفی گرفتن نیز تمام رفتارهای پسرک را زیر نظر داشت تا در صورت حمله غیرمنتظره بتواند واکنش سریع نشان دهد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز