وام 60 میلیونی قرض الحسنه بانک رسالت را چطور بگیریم؟

بانک رسالت یکی از دو بانکی است که وام قرض الحسنه با سود 2 درصد و کارمزد 2 درصد (جمع سود وکارمزد 4 درصد) به متقاضیان ارائه می‌کند و مبلغ این وام در حالت عادی 30 میلیون تومان است اما با شرایطی می توان وام 60 میلیونی قرض الحسنه هم از بانک رسالت گرفت.

به گزارش کاماپرس، هنوز هیچ یک از دو بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک قرض الحسنه رسالت به صورت رسمی مبلغ وام های خود را برای سال 1400 افزایش خاصی نداده اند و سقف وام قرض الحسنه در این دو بانک همچنان 30 میلیون تومان است. البته گویا سقف وام قرض الحسنه – وام های عمومی قرض الحسنه – توسط بانک مرکزی تعیین می شود و بانک ها در این امر دخالتی ندارند. اما با شرایطی می توان در بانک قرض الحسنه رسالت مبلغ وام را تا دو برابر افزایش داد.

اخبار پربازدید را بخوانید:

اولین شرط برای دریافت وام 60 میلیونی بانک رسالت افتتاح حساب و سپرده کردن مبلغی در این حساب است. بانک رسالت بسته به مبلغی که سپرده کرده اید – 3 تا 10 میلیون تومان و بیشتر – و زمانی که این مبلغ در حساب شما موجود است – حداقل 3 و حداکثر 6 ماه برای سپرده گذاری – مبلغی را به عنوان معدل حساب در نظر می گیرد و وقتی معدل حساب شما به مبلغ مورد نظر بانک رسید وام 30 میلیونی با سود 2 درصد به علاوه کارمزد 2 درصدقابل تخصیص است.

کانون هایی که تاسیس و عضویت در آنها وام 30 میلیونی را 60 میلیونی می‌کند

آریاک سفر

حالا اگر قرار باشد این وام از 30 میلیون تومان به 60 میلیون تومان افزایش یابد شما علاوه بر شرایط قبلی که شما را واجد دریافت وام 30 میلیون تومانی کرده است، باید با آشنایان یا خویشان یا دوستان خود تشکیل کانون هایی را بدهید و برای کانون خود نامی انتخاب کنید. اعضای این کانون می تواند 5 تا 10 نفر باشد و لازم نیست همه آنها شرایط دریافت وام از بانک رسالت را داشته باشند بلکه کافیست همه آنها در این بانک حساب داشته باشند.

با مراجعه به شعب معدود بانک رسالت یا نمایندگی های این بانک می توانید اطلاعات دقیق تری از نحوه تشکیل کانون و این که آیا شما با معدل حساب کنونی خود واجد دریافت وام 60 میلیونی هستید یا خیر را کسب کنید.

ضمنا این نکته را نیز باید بدانید که قسط بندی و مبلغ اقساط وام 60 میلیونی متغیر و بر اساس زمان سپرده گذاری شما تعیین می شود به صورتی که بیشترین مبلغ قسط این وام حدود 5 میلیون و 100 هزار تومان برای بازپرداخت 12 ماهه است و کمترین مبلغ قسط هم برای بازپرداخت در 60 ماه به میزان 20 درصد معدل حساب شما تعیین می شود.

نکته پایانی این که قسط بندی این وام بسته به این که امتیاز معدل حساب شما و مدت سپرده گذاری تان چقدر باشد از 12 ماه ، 24 ماه، 36 ماه، 48 ماه و 60 ماه تعیین می شود.

بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز طرح مشابه ای برای افزایش وام 30 میلیون تومانی دارد که در مطلب دیگری به آن می پردازیم.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه رسالت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

9 دیدگاه برای “وام 60 میلیونی قرض الحسنه بانک رسالت را چطور بگیریم؟

  1. محمد گفته:

    سلام
    وجدانن صاحب خونه های عزیزی که میرن وام میگیرن دفتر چشو ب ما (مستجر )ندن که ب جای اجاره خونه قسط بدیم ب بانک رفتن ونوبتو پرداخت…بماند بی انسافیه که کرایه خونه رو یهو سه برابر کنی ب خاطر اینکه قسطت این قدر هست.خونه خالی اجاره ایی هم پیدا نمیشه ومجبورم قبول کنم با سه تا بچه واقعا این هارو باید ب کی بگم خدایی خیلی سخته خیلی لطفا کمی درک کنیدکسی هم نیس لاعقل کمک کنه بازم خدا رو شکر سپاس خدارا

  2. بهزاد.مولایی گفته:

    فثط اینکه تواین مطالب هیچ اشاره ای به اینکه سود ه سپرده مشتری روچنددرصدحساب میکنه..وآیاسودسپرده پاسخگوی قسط وامهست؟،

  3. هلن گفته:

    سلام وقت به خیر،من یک نفرروضمانت کردم وام گرفته البته مبلغ۷۰۰۰۰۰۰تومان حالا اقساطش رو پرداخت نمیکنه ایاچک من به مشکل میخوره؟؟؟یااینکه مجبورمیشوم خودم اقساط راپرداخت کنم؟پشت سفته اش راهم من امضا کرده ام.

    • رضا گفته:

      دوست عزیز معنا و مفهوم ضمانت همینه. بعله، بایستی پس از اقدام قانونی وکیل بانک یا قبل از اون اقدام به بازپرداخت اقساط فردی کنید که ضامنش شدید. ضامن کسی که نمی شناسید یا از وضع مالیش خبر ندارید نشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز