وام 500 میلیونی تعمیر مسکن بانک سامان با اقساط 5 ساله را چگونه بگیریم؟

وام بانک سامان
لست سکند

بانک ها برای تعمیرات مسکن وام هایی در اختیار متقاضیان قرار می دهند. بانک سامان با ارائه وام 300 تا 500 میلیونی با اقساط 5 ساله بیشترین تسهیلات تعمیر مسکن را به متقاضیان پرداخت می کند.

به گزارش کاماپرس، وام تعمیر مسکن از آن دست تسهیلات بانکی است که متقاضیان کمتر به سراغ آن می روند و علت هم وثیقه ملکی و دیگر وثیقه های  لازم برای دریافت این وام است. اما اگر مبلغ وامی که پرداخت می شود همچون وام تعمیر مسکن بانک سامان بالا باشد، برای دریافت آن متقاضی هم کم  نیست پس بد نیست در مورد این تسهیلات بیشتر بدانیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

روزنامه هفت صبح در گزارشی که گروه بازار این روزنامه تهیه کرده به تشریح این مدل تسهیلات پرداخته و نوشته است؛  وام جعاله مسکن به مالکانی که می خواهند خانه شان را تعمیر کنند پرداخت می شود و معروف ترین آن را با رقم حدود40 میلیون تومان در بانک مسکن پرداخت می کنند. برای دریافت چنین وامی نیازی به سپرده گذاری در بانک ندارید و می توانید با پرداخت هزینه پنج میلیونی و خرید اوراق تسه وام را دریافت کنید.

حساب قرض الحسنه باز کنید اما وام با سود 18 درصد بگیرید!

ولی وام‌جعاله محدود به بانک مسکن نیست و خیلی از بانکها چنین وامی را در قالب طرح های تسهیلات خود پیش بینی کرده اند. اغلب آنها می گویند مشتری برای دریافت وام باید در حساب قرض الحسنه بانک سپرده گذاری کند اما در نهایت وام با سود 18 درصد به او پرداخت خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

مبلغ این وام در بانک های مختلف بین 40 تا 300 میلیون تومان متغیر است و بانکها مهلت بازپرداخت آن را بین دو تا پنج سال در نظر گرفته اند. مالکان برای تعمیرات خانه دستشان برای دریافت این وام باز است و می توانند با ارائه سند ملک وام بگیرند.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

وام تعمیراتی که برای خرید خانه هم کاربرد دارد

بعضی بانک ها این تسهیلات را علاوه بر تعمیرات، به خرید خانه هم اختصاص می دهند. برای نمونه وام خرید خانه برای زوج های تهرانی در بانک مسکن 200 میلیون تومان است و متقاضی می‌تواند در کنار این وام، وام جعاله 40 میلیونی بگیرد.

بعضی بانکها شرایط سفت و سختی دارند. مثلا می گویند حتما باید خانه کارشناسی شود تا مطمئن باشیم تعمیرات مورد نظر انجام شده. هزینه کارشناسی در اغلب بانکها بر عهده متقاضی است. همچنین بعضی بانکها که مبلغ‌وام آنها بالاست، شرط کرده اند که باید بخشی از مبلغ تسهیلات در حساب بانک باقی بماند.

روزنامه هفت صبح در ادامه چند مدل وام‌تعمیرات مسکن از بانک های مختلف را معرفی کرده است.

وام 300 تا 500 میلیون با اقساط 5 ساله و سود 18 درصد

بانک سامان برای مشتریانش که بین سه تا شش ماه گردش حساب داشته باشند، وام تعمیرات مسکن پرداخت می کند. آنطور که در سایت بانک سامان آمده سقف این تسهیلات 300 میلیون تومان است اما در برخی منابع گفته شده سقف این وام به 500 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

مشتریان بانک سامان می توانند حداکثر تا 30 درصد ارزش ملک خود را وام تعمیرات بگیرند. ضامن وام می تواند متنوع باشد. وام‌جعاله بانک سامان با پشتوانه سپرده، گواهی سپرده، اوراق مشارکت دولتی و اوراق مشارکت بانک مرکزی پرداخت می شود.

البته در ازای سپردن ملکتان به رهن بانک هم می توانید این تسهیلات را دریافت کنید. مهلت بازپرداخت در نظر گرفته شده برای وام‌جعاله بانک سامان حداکثر پنج سال است و این وام با نرخ سود 18 درصد پرداخت می شود.

با این وجود هزینه های جانبی زیادی دارد. گفته می‌شود علاوه بر سود 18 درصدی حدود سه درصد بیمه نظارت و سه درصد هم سود ریسک اعتباری شامل حال این تسیهلات خواهد شد و عملا نرخ سود را به 24 درصد می رساند.

همچنان کل مبلغ‌وام در اختیار مشتری قرار نخواهد گرفت و 15 درصد آن باید در حساب بانک باقی بماند. اطلاعات سایت رده نشان می دهد دریافت این وام حدود 21.7 میلیون تومان هزینه شامل حق کارشناسی، بیمه و تشکیل پرونده دارد. با در نظر گرفتن نرخ سود 18 درصد برای وام 300 میلیونی، مبلغ هر قسط حدود هفت میلیون و 600 هزار تومان خواهد بود.

اگر بانک سامان مبلغ تسهیلات را به 500 میلیون تومان افزایش دهد، در آن صورت اگر بخواهید با سقف مبلغ‌وام بگیرید، باید هر ماه 12 میلیون و 700 هزار تومان قسط بدهید. این ارقام با در نظر گرفتن نرخ سود18 درصدی محاسبه شده است.

اگر نرخ سود 24 درصدی را مبنا قرار دهیم، مبلغ اقساط وام‌500 میلیونی می تواند به ماهی 14 میلیون و400 هزار تومان برسد! البته الزامی وجود ندارد که مشتری حتما به اندازه سقف مبلغ در نظر گرفته شده تسهیلات بگیرد.

وام200 میلیونی با سود 18 درصد در بانک سینا

سقف مبلغ وام تعمیرات مسکن در بانک سینا به 200 میلیون تومان می رسد. البته بانک سینا کمی شرایط سخت تری نسبت به دیگر بانکها برای پرداخت وام جعاله دارد. برای مثال مشتری باید حساب قرض الحسنه با سرمایه مشخص پیش بانک سامانه داشته باشد.

همچنین گفته می شود اعتبار شغلی برای دریافت این تسهیلات خیلی مهم است چراکه هرکسی از مبلغ اقساط آن بر نمی آید. وام‌جعاله بانک سینا با سود 18 درصد و مدت بازپرداخت پنج ساله پرداخت می شود و این یعنی بعد از دریافت وام باید ماهی حدود پنج میلیون تومان به بانک سینا قسط پرداخت کنید.

از جمله دیگر شرایط دریافت تسیهلات تعمیرات مسکن از این بانک مسدودی بخشی از تسهیلات است. شما شاید 200 میلیون تومان‌وام بگیرید ولی همان روز اول باید22.5 درصد از کل وام‌دریافت شده را در حساب بانک سینا نگه دارید تا زمانی که کل مبلغ تسهیلات به طور کامل تسویه شود و این یعنی عملا155 میلیون تومان تسهیلات به شما تعلق می گیرد ولی باید اقساط وام200 میلیونی را پرداخت کنید. بررسی ها نشان می دهد برای مبالغ بالای 20 میلیون تومان دیگر ضامن رسمی پذیرفته نیست و حتما باید سند ملک را به عنوان ضمانت در نظر بگیرید. همچنین برای مبلغ بالای 50 میلیون تومان باید مفاصا حساب مالیاتی داشته باشید.

بانک صادرات؛ 200 میلیون تسهیلات جعاله با سود 18 درصد

مبلغ وام جعاله بانک صادرات ایران به طور معمول 50 میلیون تومان است اما اگر تعمیرات اساسی احتیاج داشته باشید و کارشناس بانک این موضوع را تایید کند، می توانید تا 80 درصد کل هزینه برآورد شده و تا سقف 200 میلیون تومان وام‌جعاله بگیرید. همچنین برای دریافت وام کمتر از 20 میلیون تومان می توانید ضامن رسمی ارائه کنید ولی اگر می خواهید بیش از 20 میلیون تومان وام بگیرید، لازم است تا سند خانه را در رهن بانک بگذارید.

آنطور که در سایت بانک صادرات آمده، مهلت بازپرداخت تسیهلات جعاله مسکن دو سال در نظر گرفته شده و سود تسهیلات 18 درصد است. با این حساب اگر بخواهید وام‌200 میلیونی جعاله از بانک صادرات بگیرید، با این مهلت بازپرداخت کوتاه، احتمالا هر ماه باید 10 میلیون تومان قسط بدهید که کمتر کسی از پس پرداخت آن بر می آید.

برخی منابع می گویند مدت بازپرداخت تسهیلات جعاله بانک صادرات سه ساله است که در این صورت اقساط ماهانه وام‌200 میلیونی حدود هفت میلیون و 200 هزار تومان خواهد شد. در صورتی که موفق به دریافت تسیهلات شوید باید همان روز اول 20 درصد وام یعنی حدود40 میلیون تومان را در بانک سپرده گذاری کنید. این یعنی عملا وام‌160 میلیونی دریافت می کنید ولی اقساط تسیهلات 200 میلیونی پرداخت خواهید کرد.

مشروح این گزارش را در روزنامه هفت صبح دوشنبه 1 شهریور 1400 بخوانید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

66 دیدگاه برای “وام 500 میلیونی تعمیر مسکن بانک سامان با اقساط 5 ساله را چگونه بگیریم؟

    • Mjp گفته:

      جالبه برای تعمیرخانه 500ملیون وام میدن امابرای ساخت یاخریدخانه 150 یا200میلیون خنده داره.اگه کسی بتونه این وام رابازپرداخت کنه تو5سال با سود18درصدمطمناچندین خانه داره وجزقشرضعیف یاحتی متوسط نیست فقط پولدارهاتوان بازپرداخت همچین سودی ونزولی دارن. مردم کمک بلاعوض میخوان. روش ساخت مسکن قدیمیه توکشور. بزنیدتوخط خانه های ودیوارهای پیش ساخته مثل چین یا اسراییل ک چندروزه خانه تحویل میدن

  1. علی جیم گفته:

    این یعنی واقعا دزدی تو روز روشن پس چرا دیگه صندوقهای مالی و اعتباری را بستند که خودشان کار اونها را انجام بدهند بانکداری اسلامی اینجوری نیستش

  2. فاطمه قبادی گفته:

    ای بانک ها به نحوی به مردم وام می‌دهند که اقلیتی بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند آن هم با مشکلات بیشمار وباز پرداخت سنگین بنده وام ازدواج از بانک سامان داشتم با توجه به اینکه چندین ماه توی نوبت بدم بعد که نوبتم شد با داشتن دو ضامن معتبر وسفته وسایر مدارک معاون شعبه بانک سامان مشهد بلوار هاشمیه با برخورد تندی به من گفت شما شغل نداری بهت وام نمی‌دهیم برو بانک دیگری ثبت نام کن این است نحوه وام دادن

    • عل گفته:

      سلام میرفتی بانک مرکزی پدرشان در میارن وام ازدواج در اصرع وقت و بدون معطلی باید بدهند هر بانکی که ثبت نام کنی وظیفه شونه

    • حجت گفته:

      من اگه جا شما بودم میگفتم مگه مال باباته که نمیدی . و با شکایت به شعبه اصلی حتی رییس رو اخراج میکردم‌ مثل من که خودم توی اصفهان شهر خورزوق رییس بانک صادرات رو اخراج کردم

  3. محمدجهانیانی گفته:

    سلام بخداقسم تلسیستم بانکداری اصلاح نشود اگر امام زمان هم ظهورکند هیچوقت اقتصاد مادرست بشونیست اخه بانکها ازهیچ بخشنامه ای پیروی نمیکنند هرکس:هرجورخودش:خاست برخوردمیکند اخه این چه عدالتیست این چه بانداری اسلامیست فقط خدابه دادمابرسد ای خدا مارابکش راحتمان کن ازاین زندگی خسته شدیم چرا مرگ هم پارتی میخاد

  4. عابد گفته:

    سلام. سد اندازی می کنند تا این وامها رو(پول هارو )خودشون با سود کمتر بگیرندبرا خودشون باز پرداخت ده پانزده ساله میزنند اگر بانکها فیش حقوقیشون رو بشه می‌بینید یه وامهایی گرفتند با باز پرداخت ده پانزده یا حتی بیست ساله

  5. محمد اقبالی گفته:

    بانک مرکزی و بازرسی بانکهاوقتی همراه مدیران بانکها میشن فقط مشتری که له میشه از یکطرف سود سپرده ها رو کاهش میدن و کارمزدهای بانکو بالا می برن واز طرفی نرخ تسهیلات ظاهرا ۱۸ درصد و با هزینه های مشتری گرفتن سپرده مسدودی به نفع بانک که ده ساله بانک مرکزی میگه خلافه ولی عملا هیچ برخوردی نمیشه نرخ دریافت وامو به بیش از ۲۸ درصد رسوندن این یعنی شریک شدن سیستمهای نظارتی با دزدان و ربا ی محض و متاسفانه هیچکس هم جوابگو نیست ویعنی علما و مسولین همه از این سفره سهم میبرندو فقط میشود گفت وای به روزی که بگندد نمک بانک

  6. عباس گفته:

    ای کاش دست عدالت گردن کلفت دزدان را شکسته و سر ببرد. وقتی شرایط ترسناک میشه که دزدی با کت و شلوارو خیلی علنی انجام میشه. بزرگترین کاری که پشمن میخواد انجام بده نا امید گردن مردمه که با علنی کردن خلاف این پروسه هزار برابر سریعتر انجام میشه. ای کاش از سریعترین کارهای اقای رئیسی برخورد با بانکها باشه.

  7. مردم گفته:

    اسمش ۱۸ درصد
    وقتی دقیق با فرمول اقتصاد مهندسی حساب کنی میبینی میره بالای ۳۵ درصد
    یعنی نزولم رد کیکنه
    این بانکها با پول مردم سکه , دلار , ملک و …. میخرن تورم و هر سال بالاتر میبرن و هزارتا کوفت و زهر مار دیگه
    مملکت بی صاحب یعنی ایران
    دزدی کاملا اسلامی

  8. تعمیرگاه ولیعصر گفته:

    من ازسال۱۳۸۸دربانک سامان حساب دارم یعنی این حساب برای دستگاه کارتخوان مغازه افتتاح شد یعنی ۱۲سال کارمیکنه ولی هیچ خدماتی به بنده بانک نداده حتی دسته چک الآنم وامهاراجوری شرایطش درست کردن که مانتوانیم بگیریم خیلی شرایطش را سخت میکنند ولی برای آقازاده هاویاانهایی که پارتی دارن یک امضا هم ازشون نمیگیرند

  9. اهدنا الصراط المستقیم گفته:

    هر چی هست فقط برای پول داراست وگرنه اکثریت مردمی که خونه هاشون واقعا نیاز به تعمیرات اساسی داره در توانشون نیست چنین اقساطی

  10. سربازج فراموش شده وطن گفته:

    ای کاش بدنيا نمی آمدم ای کاش شهید میشدم نه جانباز ای کاش ازدواج نمیکردم اونهاراهم اسیرکردم تیرترکش خمپاره اعصاب روان دردبلا پاي مصنوعی مستاجرمردم بودن بیماری اسکیزوفرنی مشکل درتمرکز کمبودانگیزه و اضطراب روحیه افسرده شدبرای من هنوز یه خونه سرپناه ندارم بریدم دیگه به هردری میزنم نشد ای کاش یه ترکش وسط سرم قلبم می خورد راحت میشدم ازاین زندگی خیلی ناراحتم دوست دارم زنوبچه هام راخوشحال کنم نمیشه مهربانی هاکجارفت انصاف کجاست خیلی هابرای امام حسین اشک میریزن تابرای خودشان بهشت بخرن اون بدردخودشان میخوره اگه تونستی ازپولت بگذری میری بهشت دلم پردرده داغونم داغون پریشون نالانم نالان تنهادلخوشیم حضرت اقا ایت الله خامنه اي بودکه سالهاست پیام میدم اما جوابی نمیاد ازمشکلاتم گفتم برایشان بی مهری مسولان کارگزاران رابه پای نظام نمینویسم هرعیبی که هست ازمسلمانی ماست اسلامی بودن نظام به این است که در رأسش ولایت فقیه نایب امام زمان باشد واوامران اطاعت بشه بدجوری دلم پردرده داغونم داغون پریشون میگن جانبازان شهيدان زنده اند پس چراتازنده ام به دادم نمیرسن توچهل مترخونه خسته شدیم جسم سالمی هم ندارم بریدم دیگه عمری باقی نمانده برامون کسی به دادمانمیرسه هرکاری میکنم یه دونه خونه سرپناه بخرم نمیشه باکدام پول بنیاد۲۰۰وام میده بااون پول چندمترزمین نمیشه خریدچه برسه خونه تاقرون اخرش راهم میگیرن ازت بریدم تواین مملکت خدانیست دورورما خدارفته اگرخدابود من جانباز چرابایدبدون مسکن باشم اگرخدابودکسی تاناف توسطل اشغال فرونمیرفت خدادیده بره بهتره ازبس بی محلی کردیم به خدارفت اگرخدابود این دروغهابودتاکی شعار خانواده من روحواست زندگیم داغونه کجارفت مهرباني هاچرادیگه کسی دلش به حال کسی نمیسوزه دردرنج رامیبینیدکاری نمیکنید کجارفت ان مهربانی هاکجارفت انصاف ماننداهن اهنی شدیم رحم مروت رفته دیگه نمیخندیم تودنیا کسی روندارم جزخداخداهم رفته ازبس ظلم ستم هارادیده نان به قیمت جان شده برنج به آبرو ای کاش منم خونه داشتم طرف یه برنامه دورهمی میزنه میلیارد میگیره طرف یه فیلم جنگی درست میکنه میلیارد تومان میگیره منی که جوانیم روح جسمم رادادم برای این کشور امکانات اولیه ندارم هنوز گناه ماچیه دیگه روم نمیشه توچشم زنوبچه هامون نگاه کنم دیگه بریدم کم اوردم چهره ام خسته ناامیدم چون به خیلی ازمسولان نامه دادم اماکاری نکردن جزشعار چی میشه منم یه خونه سرپناه داشتم باکدام پول قسمتون میدم به ریگ بیابان قسم به هرچی اعتقاددارین اگردستتون به رهبری میرسه پیام منوبه حضرت اقا خامنه اي بدید تنهادلخوشیم حضرت اقا ایت الله خامنه اي هستش مسلمانم ایرانیم جانبازم باپای مصنوعی و ترکش‌های در بدن دارم بابدبختی زندگی میکنم یه ارزودارم اونم یه خونه ایا تمام عمرم بایدزجربکشم یه خونه نبایدداشته باشم اخرش همه می‌میریم بادست خالی میریم ببخشید سرتون رادرداوردم حرفهای دل جانباز قطع عضو هستش این ارزوهیچ وقت براورده نمیشه دلم پردرده بچه هام میگن کی ماروازاین خونه ۴۰متری میبری فقط میگم خدابزرگه ای کاش شهید میشدم

    • رزمنده کارآفرین و بازنشسته گفته:

      سلام برادر جانبار مواظب باش با این حرفهای کفر آمیز از جانبازی به معلولین تنزل پیدا نکنی و هم در دنیا هم پس از دنیا بدهکار خدا نشی. شما تنها نیستی میلیونها نفر بدتر از شما هستند میلیونها نفر فداکاری کردند اما خانه ندارند و کافر هم نشدند. حالا که خدات رهبر شده این نتیجه را گرفتی. اگه کفر نمی گفتی اینطوری نمی شدی. خدا را رها کردی خالصانه دعا نکردی چسبیدی به آرزوی خانه دار شدن و تضرع به رهبر؟! مگه شما تنها خانه نیاز داری؟! مگه رهبر کیه وزیر مسکن یا تریلیاردر خانه ساز؟! رهبر را با خدا اشتباه گرفتی. توقع بی جا داری. وضعیت هر شخصی نتیجه ی تصمیمات و توانایی های خودشه و دیدگاهی که نسبت به خداوند داره.

  11. صدف گفته:

    سلام هموطن عزیز.چرا ناراحت شدی ؟ این بندگان خدا می خواهند که ما دزد نشویم به خاطر باز پرداخت …. .مثبت نگر باشید .

  12. برایان گفته:

    دیگه فضاحت رو به حد اعلا رسوندین،، سود که میگیرین، پول بیمه و مالیاتشم میگیرین، ۲۰ درصد پولم نگه میدارین؟ خودتونو مسخره کنید ..

  13. مهدی گفته:

    با سلام
    اینا که میگن بانکداری بدون ربا دروغ محض است
    من یک وام 20ملیونی از بانک انصار گرفتم به علت بیماری همسرم وامی که 2ساله باید تصفیه میشد شد 3سال و نیم طول کشید ولی در آخر وام 20ملیونی رو 83ملیون تصفیه کردم هرچی بهشون گفتم که طبق قانون شما باید جریمه های دیرکرد رو حذف کنید زیر بار قانون نرفتند و من چون پای ابرو و ضامن ها در میان بود با فروش همه زندگیم تصفیه کردم همه اینها رو گفتم که باورتون نشه که این نوع بانکداری اسلامی

  14. محمدصادق محمدی گفته:

    بانکها بزرگترین دزدان سازمان یافته هستند که از طرف دولت حمایت میشن. پول مردم رو میگیرن . کلی سود بابت نگهداری پول هم از مردم میگیرن بعد از پول خود مردم به مردم نزول میدن اسمشم گذاشتن وام چندین برابرشم از مردم پس میگیرن. مردم کافیه فقط چند روز تمام پولهاشونو از بانکها بیرون بکشن اونوقت ببینید بانکها و دولت به چه روزی میفتند

  15. احمق احمق صفت گفته:

    خب با این شرایط ۵۰۰ تومن وام میدن ۶۰۰ تومن پس میگیرن یعنی باید سالی ۱۲۰ میلیون قسط بدی که میشه ماهی ۱۲ میلیون تومن . میشه بگی کی این وامو میتونه پرداخت کنه اقساطشو غیر از پولدارا و کاخ نشینا ؟

  16. ل.م گفته:

    بانکداری به اصطلاح اسلامی، افتخار ایران و ایرانی در مدت چهار دهه در عرصه جهان خوش درخشید و باعث عزت و آبرو برای این سرزمین شد. بابهره های ناچیز ۵۰ تا ۱۲۰ درصد.که به عنوان مثال می توان به وام مسکن ۶۰ میلیونی با بازپرداخت ۱۳۰ میلیون اشاره کرد.به این میگن رسیدن به مقام انسانیت و آباد شدن دنیا و آخرت ملت بیدار و همیشه در صحنه. گوارای وجود.

  17. یه مسلمون زاده بیچاره گفته:

    سگ ر…..د تو بانک داری اسلامی و ربوی تان ، شرم کنید بی وجدانهای پست ، با این مبالغ کی توان باز پرداخت ده میلیونی یا هفت میلیونی وام را دارد ؟ آنهم با نهایت حقوق پنج میلیونی و این هزینه های سرسام آور ، این سیاست اسلامی یعنی فقیر فقیرتر و غنی غنی تر ، در این مملکت اسلامی کافیست ده میلیارد پول بریزی بانک ماهی دویست میلیون سود بهت میدهند یعنی غنی ثروتمند میشود و فقیر بیچاره کافیست پنجاه میلیون وام بگیرد که نمیشود باهاش یک قبر خرید اما باید دویست میلیون پس بدهد ، تف تو این سیاست و بانکداری اسلامی، روی هرچه نزول خوره سفید کردید

  18. مصیب گفته:

    لعنت خداوند شامل ربا دهندگان و رباگیرندگان میشود تا میتوانید از وام و ربا دوری کنید بخدا قسم اگر به پروردگارتان توکل کنید و ایمان داشته باشید از جایی که انتظارش رو ندارید برای شما روزی فراوان می‌رسد ….اینها که گفتم شعار نیست من شخصا عمل کردم و نتیجه اش رو هم دیدم ….فقط و فقط و فقط به پروردگار عالم توکل کنید و از اون طلب کمک کنید والسلام

  19. علی اکبر وفادار مطلق گفته:

    سلام خدمت زحمتکشان جامعه من یک بازنشسته هستم ۱۱۰ماه در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در مناطق مختلف کشور بودم چرا بای دوام تعمیرات ۴۰تومان باید ۲۴ درصد حساب کنند همه دروغ میگن چون خودم گرفتم ۲۴حساب کردن ۴تومن سها م خریدن درمجموع ۴۰درص د شده واقعا متاسفم برای مسولین که این همه دروغ میگن باور کنید

  20. حمید گفته:

    یک وامی را می دهند و چون مثلاً باید با سود ۱۸ درصد بدهند که همین هم زیاد است، اما برای اینکه دنبال سود بیشتری هستند می آیند حدود یک سوم تا یک چهارم وام را در حساب شما و در واقع در نزد خودشان در بانک مسدود می کنند و در حالی که دارند از شما بابت آن پول سود می گیرند، ولی پول را به شما نمی دهند و پیش خودشان نگه می دارند و اونوقت می آیند اون پول را به شخص دیگری وام می دهند و از اون هم سود می گیرند و در عان واحد برای یک مبلغ از دو نفر و یا چند نفر سود می گیرند و به ثروت هایشان اضافه می کنند، یعنی سود تو سود می کنند و هر چه بیشتر ثروت جمع می کنند، و آنوقت این ثروت هابی را که از راه چاپیدن مردم و نامردی بدست آوردند، می آورند تو بازار و آنرا برای خریدن مواردی که عوامل اصلی و پایه ای اقتصاد کشور است، مثل ارز و طلا و ملک، مصرف می کنند و از این طریق یک نامردی دیگر هم بر سر مردم می آورند و باعث تورم و بر هم خوردن توان و تعادل درآمدی و هزینه ی زندگی مردم هم می شوند و هی مدام به دارایی و ثروت خود اضافه می کنند، و هر روز مردم را فقیرتر و خودشان و ثروتمندان در رده و گروه خودشان را ثروتمندتر می کنند و
    مجموعه های افسانه‌ای مثل ایران مال را برای خودشان درست می کنند و یک باره صاحب یک شهرک تجاری با هزاران متر مغازه می شوند در جایی که بسیاری از مردم در حسرت یک متر خانه مسکونی برای زندگی زن و بچه شأن هستند.این است نتیجه‌ی فعالیت این روزهای این بانک ها، نصف بیشتر این تورم های بالای نجومی، باعث و عاملش همین بانک ها هستند،

  21. حمد گفته:

    یک وامی را می دهند و چون مثلاً باید با سود ۱۸ درصد بدهند که همین هم زیاد است، اما برای اینکه دنبال سود بیشتری هستند می آیند حدود یک سوم تا یک چهارم وام را در حساب شما و در واقع در نزد خودشان در بانک مسدود می کنند و در حالی که دارند از شما بابت آن پول سود می گیرند، ولی پول را به شما نمی دهند و پیش خودشان نگه می دارند و اونوقت می آیند اون پول را به شخص دیگری وام می دهند و از اون هم سود می گیرند و در عان واحد برای یک مبلغ از دو نفر و یا چند نفر سود می گیرند و به ثروت هایشان اضافه می کنند، یعنی سود تو سود می کنند و هر چه بیشتر ثروت جمع می کنند، و آنوقت این ثروت هابی را که از راه چاپیدن مردم و نامردی بدست آوردند، می آورند تو بازار و آنرا برای خریدن مواردی که عوامل اصلی و پایه ای اقتصاد کشور است، مثل ارز و طلا و ملک، مصرف می کنند و از این طریق یک نامردی دیگر هم بر سر مردم می آورند و باعث تورم و بر هم خوردن توان و تعادل درآمدی و هزینه ی زندگی مردم هم می شوند و هی مدام به دارایی و ثروت خود اضافه می کنند، و هر روز مردم را فقیرتر و خودشان و ثروتمندان در رده و گروه خودشان را ثروتمندتر می کنند و
    مجموعه های افسانه‌ای مثل ایران مال را برای خودشان درست می کنند و یک باره صاحب یک شهرک تجاری با هزاران متر مغازه می شوند در جایی که بسیاری از مردم در حسرت یک متر خانه مسکونی برای زندگی زن و بچه شأن هستند.این است نتیجه‌ی فعالیت این روزهای این بانک ها، نصف بیشتر این تورم های بالای نجومی، باعث و عاملش همین بانک ها هستند،

  22. عدالت گفته:

    ی دیوار بتونی جلوی راهت درست میکنن و ی تیشه میدن دستت میگن حالا رد شو برو اون ور دیوار ، شرافت هم خوب چیزیه

  23. قبلا این وام تو پاچه من رفته گفته:

    اسمش 18 درصده
    پول بازدیدکارشناس
    محضر جهت ثبت سند
    کارشناسی مرحله دوم
    خرید سهام که اونم به نفع بانک
    مسدود کردن بخشی از پول
    دیر کرد قسط
    آخریش سودی که میدی
    جمعا میشه 35درصد سود یک وام حداقل یا حداکثری

  24. قبلا این وام بیخود تو پاچه من رفته گفته:

    اسمش 18 درصده
    پول بازدیدکارشناس
    محضر جهت ثبت سند
    کارشناسی مرحله دوم
    خرید سهام که اونم به نفع بانک
    مسدود کردن بخشی از پول
    دیر کرد قسط
    آخریش سودی که میدی
    جمعا میشه 35درصد سود یک وام حداقل یا حداکثری

  25. مهدی گفته:

    من با ۴۸سال سن هنوز یه خونه ندارم با ۵میلیون حقوق چطوری قسط ۱۲میلیون بدم . دزدهای از خدا بی خبر .

  26. ربیعی گفته:

    ابجاد فاصله طبقاتی با پرداخت حقوقهای نجومی +پاداشهای نجومی+ مزایاهای نجومی + حق کارانه های نجومی + حق مسکن نجومی + حق معیشت وحق فرزندهای نجومی وخلاص پرداختهای نجومی به مدیران ومسئولان بانکها وادارات وابسته ، باعث شده بانکها کسر بودجه بیاورند ضمن اینکه دولت بی تدبیر ونا کارآمد ۴۵۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه خودرا از صندوق بانکها برداشت و عملا چهار بانک دولتی ملت وصادرات و رفاه وتجارت ورشکسته گردیده .حالا چه زمان نیاز هست تا ضرر وزیان دولت لیبرال حسن فریدون و مدیران و وزیران دوتابعیتی دشمن مردم ودشمنان انقلاب جبران شود .برخائنین و موریانه های مسبب این تورم ۷۵ درصدی لعنت ابدی باد .

  27. امید گفته:

    این وام را گذاشتن برای پولدارا که بتونن خونه فقرایی که هنوز نفروختن همه غذا بخورن را هم دیگه بخرن نه برای نیازمندان با حقوق ۵ الی ۶ تومنی که خونه بخرن!!! متاسفم برای خودمون و تمام کسانی که پول تو این بانکها میزارن!!

  28. درمانده گفته:

    علمای اعلام کجاهستن.وام ۴الی۸درصدی بانک داری نظام گذشته را رباخوری وحرام میدانستندچه شده امروز چشمهای خود رابسته تا به ظلمی که بانکهابه دین وباورهای مردم میکنندنظاره نکنند.نکنه با اوردن کلمه بانکداری اسلامی جلوی نام بانکها نزول خوری انها تطهیر شده.خدا به داد دین برسه.۲

  29. حمید گفته:

    عزیزانم صبور باشید، سحر نزدیک است.
    شب دراز است قلندر بیدار.
    ظلم هیچوقت پایدار نخواهد بود، دیر یا زود صاحبش(ظالم) را از اسب به زیر خواهد افکند.

  30. عیسی گفته:

    سلام، ماخونه کلنگی داریم که قیمت 500میلبون میخوره می خوام. روسندش وام بگیرم میشه ضامن ندارم فقط روسندخونه لطفاراهنمایی کنید

    • موسسه حقوقی گفته:

      سلام. بله امکان پذیر هست.
      وام خصوصی پرداخت سریع با سند ملکی به مبلغ 50 درصد قیمت کارشناسی، و وام بانکی 70 درصدقیمت ملک. برای اطلاعات بیشتر ایمیل ارسال کنید. sara.abdaali@gmail.com

  31. خودمم گفته:

    به اسم بانکداری اسلامی باصد ایاک نعبدوایاک نستعین بین دوتا پنج سال متغیر ازجیب مسلمانیکه براحل مشکلش ازبانک وام میگیره دزدی میکنندپولهای دزدی هرچندوقتی یبار جمع میشه یکی ازاون پیشونی داغ مهری ها که از۱0سالگی نمازشب میخونده 40سال پیش سلام بوده وصد پرونده خیری وکمک توسابقه کاریش هست یهو 800میلیون را به دلار میزاره توهواپیما شخصیش با اسکورت میره استرالیا بعداعلام میکنه من اختلاص کردم هرکاری میخواید بکنید …ای برپدرو مادر دزد لعنت

  32. خودمم گفته:

    میگند رو که نیست سنگ پا….
    اون یکی مثلا کارمند بانکه نوشته بانکها صلاح کارخودشونا……
    انگاربانک مال پدرشه …….
    یه حقوقش میدند معاونت درجرم داره خودش بی خبره چهارصباحی تو این دنیایی و فاتحه ….اونطرف میخوای چی چی جواب بدی !!!
    اونجاکه دیگه بانک نیست و اینترنت و پیام ونظر نویسی !!!!

  33. Ali گفته:

    ملت بیچاره ایران رو تا کی میخواهید بازیچه دستان کثیف خودتون قرار بدین ربا خورای پست فطرت.
    واقعا جای تأسفه که تصمیم گیرنده برای معیشت و زندگی کردن این ملت شریف یه مشت آشغال از خدا بی خبر شده🤕

  34. عبدالرضا گفته:

    دارابی…دوستی تعریف کرد و گفت پسرم کانادا زندگی میکند از یکی از بانک های کانادا وام گرفت وخانه ای را خرید قیمت خانه ۶۰۰ هزار دلار کانادا بانک ۴۸۰ هزار دلار کانادا به پسرم وام داد حقوق پسرم در کانادا ۹۰۰۰ هزار دلار کانادا قسطی که بانک برای پسرم تعیین کرد ماهی ۱۵۰۰ دلار کانادا و بانک به پسرم گفته بود اگر احیانا شرکت شما یکی دو ماه به شما حقوق نداد ما تا سه ماه از شما قسطی دریافت نمی کنیم و جریمه دیر کردی هم از شما نمی گیریم حالا ببینید آنها غیر مسلمان هستند چقدر به مردمشان احترام می گذارند همه را به سادگی و شرایط آسان صاحب مسکن می کنند ولی بانکهای ما وام های چندین میلیاردی به.اقا زاده ها میدهند بدون گرفتن وثیقه اما برای دادن وام به منی که شش ماه در زمان جنگ در جبهه بودم کلی مدارک میخواهند وسود وحشتناکی هم روی این وام از مردم میگیرند مسعولینبه داد مردم برسین آقای. ریسی که قول دادی با فساد مبارزه می کنی اولین فساد همین بانکها هستند با پول مردم وارد بازار خرید دلار … سکه…وخربدمسکن بیش از چند هزار خانه خالی در تهران متعلق به بانکها است آقای ریسی این مسکن های خالی را از چنگ بانکها در بیاور و به مردمی که خانه ندارند.با قیمت مناسب واقساطی که مردم بتوانند پرداخت کنند واگذار کن اگر این کار را کردی معلوم است شعار ندادی ولی اگر این کار را نکردی معلوم.است تو هم به فکر مردم نخواهی بود

  35. فریدون صلاح الدین گفته:

    سلام، آدمی که مؤمن انه به اون بنده خدای جانباز، هشدار مواظب باش، هشدار از این رده به معلولیت دان ارتغا می دهی، مومن، شما نماینده خدایی؟ دقیقا یاد شعر مولانا “موسی و شبان” افتادم. ضمن اینکه “بروای زاهد پاکیزه سرشت، گنه دیگر برتو نخواهند نوشت” در ثانی، اینکه تنها این جانباز نیست، خیلی ها دیگه هم هستند، چه پند و اندرزی برای ایشون هست، این بنده خدا، حق خودش رو میخواد، هواپیمای خصوصی شهید قاسم سلیمانی رو نخواست، این جانباز معلول از نظر جسمی (توجه کن، بالغت بازی نکن) حقی که از ش گرفته شده رو میخواد، ای کاش هر رزمنده، جانباز، شهید فقط حق مادیش رو طبق قانون تایین بهش می دادن، نه اینکه به یک عده، تا صد زیر سیصد هست طلبکار همیشگی ملت ایران شوند، جد در جد، پسر با کمترین دانش و ذکاوت به درجه پزشکی برسد که هرگز لیاقت شایسته سالاریش نبوده، بواسطه پدر شهیدش سهمیه(اگر آن شهید محترم میتوانست ابراز عقیده کند بدون نماینده خداگونه ای، شاید خارج از این چهارچوبی که سهمیه بندی شده برایش نظر میداد) ای کاش هر که زحمتی کشید به اندازه زحمتش بهش بی برو برگرد میدادند بخدا ملت ایران کمتر هزینه همان زمان جنگ و آینده ای مبهمی که احدی راضی نیست رو می داند، یک عده توی سنگر نشسته شده اند وام دار این ملت تا ابد، یک عده جانباز حرف بزنن میشن دانگرید معلول!!!
    “می خانه اگر ساقی صاحب نظری داشت، کی خواری و مستی، ره ورسم دگر داشت”

  36. معصومه گفته:

    آقایون و خانومهای محترم وام با شرایط خوب سراغ داشتید به من هم خبر بدید لطفا واقعا نیاز دارم برای اجاره خونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز