وام 50 میلیون تومانی جهاد کشاورزی به چه افرادی تعلق می گیرد؟

لست سکند

سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی دولت سیزدهم، اعلام کرده که کارت اعتباری جدیدی به نام «دامدار کارت» در مبلغ 10 میلیون، 20 میلیون و 50 میلیون تومان برای دامداران کشور تدارک دیده شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دامدار کارت به منظور خرید آسان نهاده‌های دامی به دامداران سراسر کشور اعطا می‌شود. البته ساداتی‌نژاد درباره اقساط ماهیانه کارت اعتباری دامداران اطلاعاتی ارائه نداده است. اما این تسهیلات با سود 11 درصد به متقاضیان ارائه خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

طبق اعلام وزیر جهاد کشاورزی، قرار است کارت اعتباری دامداران امروز رونمایی شود، اما زمان اعطای این کارت و چگونگی تعیین مبلغ آن هنوز مشخص نیست. در واقع هنوز اعلام نشده که مبلغ وام اعطایی به دامداران وابسته به تعداد دام آن‌ها است یا فاکتورهای دیگری هم برای این موضوع اهمیت دارند.

درباره نقدی یا غیرنقدی بودن این تسهیلات اعطایی هم اطلاعاتی در دسترس نیست. اما اطلاعات موجود به نوعی بیانگر این است که وام دامداران به صورت نقدی پرداخت نمی‌شود و با استفاده از آن فقط امکان خرید از طریق فروشگاه‌های مشخص شده توسط وزارت کشاورزی وجود دارد.

خدمت جدید برای کشاورزان مشابه دامدار کارت

مشابه این خدمت برای کشاورزان هم شکل گرفت. مهرماه سال جاری، مدیرعامل بانک کشاورزی از اعطای کارت اعتباری به کشاورزان خبر داد و اعلام کرد که به 50 هزار نفر از کشاورزان کارت اعتباری با سود 12 درصد پرداخت شده است.

درباره همین کارت اعتباری کشاورزان هم، معاون امور زراعت وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرده بود که تسهیلات اعطایی به کشاورزان نقدی نیست و آن‌ها می‌توانند با استفاده از این خدمت از برخی فروشگاه‌های مشخص شده نهاده کشاورزی موردنظر خود را خریداری کنند. به همین دلیل احتمال دارد که دامدار کارت هم برای خرید نهاده‌های دامی به شکل غیرنقدی به مشتریان ارائه شود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “وام 50 میلیون تومانی جهاد کشاورزی به چه افرادی تعلق می گیرد؟

  1. دامداربدبخت گفته:

    بابا این چه طرحیه دامدارزیراین همه بدبختی کمرمون شکست به این میگن کمک به این میگن دامداربروگدای ازاین بدترش نکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز