وام 50 میلیون تومانی به چه زوج هایی تعلق می گیرد؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

محمد ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور، از پرداخت وام 50 میلیون تومانی به زوج‌های نابارور کشور خبر داد. به گفته ناصحی، طرح پرداخت این وام در شورای عالی بیمه انجام شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این طرح به منظور تشویق زوج‌های نابارور تدارک دیده شده و مبلغ وام مذکور هم طی سه دوره درمان این افراد پرداخت خواهد شد. در واقع تمامی هزینه‌های خدمات باروری در مراکز دولتی 50 میلیون تومان است که به زوجین واجد شرایط در قالب این طرح تسهیلاتی اعطا می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

خانواده‌ها می‌توانند به منظور دریافت خدمات تشخیصی و درمانی در بخش دولتی از امکانات فراهم شده در این حوزه استفاده کنند. این خدمات در اکثر مراکز استان‌ها هم ارائه می‌شود و افراد نابارور امکان استفاده از آن را دارند. اگر زوج‌ها بخواهند تا از این خدمات در بخش‌های خصوصی استفاده کند باید تنها مابه التفاوت را بپردازند. خانواده‌ها به منظور دریافت آگاهی لازم یا در صورت مشاهده تخلف در این زمینه می‌توانند با شماره 1666 وزارت بهداشت تماس بگیرند.

این طرح تسهیلاتی به منظور افزایش جمعیت کشور تدارک دیده شده است. زیرا طبق اطلاعات موجود، طی چند سال گذشته نرخ رشد جمعیت ایران به شدت کاهش پیدا کرده و مسئولان مربوطه امیدوارند که طرح تسهیلاتی زوج‌های نابارور به کمرنگ شدن این مسئله کمک کند.

طرح تسهیلاتی دیگر برای افزایش جمعیت!

اخیرا به منظور تشویق زوج‌ها برای فرزندآوری طرح‌های تسهیلاتی مختلفی در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها‌ اعطای تسهیلات قرض الحسنه به تعداد فرزندان تازه متولد شده خانواده‌ها است.

بنابر گفته امیرحسین بانکی ‌‌پور، نماینده فعلی مردم اصفهان در مجلس، طبق این طرح، با تولد فرزند اول مبلغ 10 میلیون تومان، فرزند دوم 20 میلیون تومان و فرزند سوم 30 میلیون تومان تسهیلات به والدین اعطا خواهد شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز