جزئیات دریافت وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی بانک مهر ایران

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانک قرض الحسنه مهر ایران برای آن دسته از افرادی که مایل به استفاده از تسهیلات این مجموعه هستند اما در حال حاضر نمی‌توانند میانگین حساب لازم را ایجاد کنند، شرایطی فراهم کرده تا با واریز مبالغ مستمر برای مدتی مشخص، از وام نقدی طرح «تداوم مهر» این مجموعه استفاده کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مخاطبان اصلی این طرح افرادی هستند که از تسهیلات دیگر بانک استفاده کرده و حداقل دو سال از اقساط آن‌ها باقی مانده است. همچنین دانشجویانی که دست کم دو سال از مدت زمان تحصیلی آن‌ها باقی مانده هم امکان استفاده از این طرح را دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

طبق اعلام بانک مهر ایران، سقف این نوع تسهیلات 50 میلیون تومان بوده و داشتن ضامن رسمی برای دریافت آن اجباری است. افراد برای استفاده از این نوع وام نیازی به ایجاد میانگین حساب نداشته و کافی است طی مدت 24 ماه مبلغی را یه صورت مستمر واریز کنند تا امکان دریافت آن را داشته باشند.

میزان اقساط تسهیلات تداوم مهر چقدر است؟

همانطور که گفته شد، برای دریافت این وام افراد باید سپرده قرض الحسنه در بانک مهر داشته باشند تا مبالغ را به آن واریز کنند. حداکثر زمان بازپرداخت تسهیلات 60 ماهه است و با توجه به مبلغ وام و نرخ سود آن مشخص ‌می‌شود. افراد به منظور دریافت این نوع تسهیلات باید هزینه‌های جانبی مثل تشکیل پرونده، اعتبارسنجی و… را هم به بانک بپردازند.

به طور مثال اگر فردی 20 میلیون تومان تسهیلات با استفاده از این طرح دریافت کند و قرار باشد اقساط آن را در مدت 60 ماه بپردازد، باید ماهیانه 368 هزار و 330 تومان قسط پرداخت کند. کل سود این مبلغ وام، 2 میلیون و 99 هزار و 826 تومان خواهد بود. با این حساب مجموع رقم وام و سود 22 میلیون و 153 هزار و 333 تومان است.

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
دادپویان
اوج آرام
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز