وام 450 میلیون تومانی به چه کسانی پرداخت می شود؟

لست سکند

صاحبان زمین‌های مسکونی که برای ساخت مسکن نیاز به تسهیلات دارند، می‌توانند وام خود مالکی از بانک مسکن یا سایر بانک‌ها دریافت کنند. مبلغ این وام در تهران 450 میلیون تومان اعلام شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، محمدحسن علمدار، عضو هیئت مدیره بانک مسکن، خبر پرداخت وام خود مالکی به متقاضیان واجد شرایط را اعلام کرده است. از جمله شروط لازم اعطای این وام داشتن سند زمین مسکونی متقاضیان است.

در صورتی که فردی زمینی را تحت تملک داشته باشد، این امکان را دارد روی سند همان زمین وام 450 میلیون تومانی ساخت مسکن را دریافت کند. افرادی امکان درخواست برای دریافت وام 450 میلیون تومانی را دارند که قرار است بیشتر از دو واحد مسکونی در زمین خود احداث کنند.

اما این افراد تنها می‌توانند یکی از دو واحد مسکونی را به نام خود ثبت کنند. بنابراین واحد دیگر حتما باید به دیگران منتقل شود. به گفته علمداری،این وام مشابه تسهیلات طرح جهش تولید مسکن است.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

طبق اطلاعات موجود، قرار است دولت در طرح جهش تولید مسکن زمین را در اختیار انبوه سازان قرار دهد و آن‌ها نیز اقدام به ساخت و ساز کنند. وام جهش مسکن به انبوه سازان پرداخت می‌شود و مردم عادی امکان دریافت این نوع تسهیلات را ندارند.

بر اساس اعلام شورای پول و اعتبار، مبلغ این تسهیلات در تهران 450 میلیون تومان است. به افراد متقاضی این تسهیلات در شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت هم، 400 میلیون تومان، مقیم مراکز استان‌ها، 350 میلیون تومان و سایر شهرها 300 میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

کدام بانک‌ها وام خرید مسکن می‌پردازند؟

در صورتی که افراد تمایلی به دریافت تسهیلات خرید مسکن داشته باشند، بانک‌های مسکن، سامان و ملی از طریق فروش اوراق و عقود مختلف این امکان را فراهم آورده‌اند. البته مبلغ تسهیلات خرید مسکن در هر یک از این بانک‌ها متفاوت بوده و با رعایت قوانین و مقررات بانکی به افراد واجد شرایط اعطا خواهد شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز