وام 50 میلیونی طرح باران به چه افرادی تعلق می گیرد؟

لست سکند

افرادی که به تسهیلاتی تا مبلغ 50 میلیون تومان احتیاج دارند و مشتری بانک سپه هستند، امکان استفاده از طرح «باران» را دارند. این وام 50 میلیونی به افرادی پرداخت می‌شود که میانگین حساب لازم را داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افراد به منظور دریافت وام 50 میلیونی بانک سپه باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. افرادی امکان درخواست این تسهیلات را دارند که حداقل دو ماه از زمان خواب سپرده آن‌ها گذشته باشد. این وام به ضامن رسمی احتیاج دارد. سود تسهیلات مذکور 18 درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 36 ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است که تسهیلات مذکور فقط در شعب افتتاح کننده حساب پرداخت می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 1 میلیون و 807 هزار و 620 تومان است. کل سود تسهیلات 15 میلیون و 74 هزار و 312 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 64 میلیون و 981 هزار تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

دیگر وام های پرداختی بانک سپه

بانک سپه تا مهرماه سال جاری بالغ بر 74 هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های مختلف به مشتریان واجد شرایط پرداخت. این میزان تسهیلات به منظور اجرای تکالیف ابلاغی بانک مرکزی به مشتریان واجد شرایط پرداخت شده است. این میزان تسهیلات به منظور اجرای تکالیف ابلاغی بانک مرکزی به مشتریان واجد شرایط پرداخت شده است. بخش عمده این تسهیلات پرداختی به وام‌های بدون ضامن، ازدواج و فرزندآوری مربوط می‌شد.

این مجموعه در آخرین اقدام خود برای پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای مختلف، تفاهم نامه همکاری با صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک امضا کرد. این بانک بالغ بر 50 میلیون مشتری دارد که بخش بزرگی از آن را صنایع کوچک تشکیل داده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سپه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز