وام 300 میلیون تومانی قرض الحسنه بانک سپه و شرایط بازپرداخت

لست سکند

نگین امید یکی از وام‌های بانک سپه است که سقف آن 300 میلیون تومان اعلام شده و به صورت قرض الحسنه ارائه می‌شود. به این وام کارمزد تعلق می‌گیرد که مقدار آن تنها دو درصد اعلام شده است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک سپه تمایل دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. علاوه بر افتتاح سپرده لازم است متقاضیان بین یک تا 18 ماه میانگین حساب مورد نظر بانک را ایجاد کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این وام داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی مورد نظر بانک است. افراد بعد از دریافت این وام بدون سود و با کارمزد اندک، امکان بازپرداخت اقساط آن را طی حداقل 12 ماه و حداکثر 60 ماه خواهند داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به شرایط بازپرداخت وام، نرخ کارمزد و حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 258 هزار و 328 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات مذکور به 15 میلیون و 499 هزار و 681 تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز 315 میلیون و 699 هزار و 681 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

شروع به کار بانک سپه از رشت و اقدامات این مجموعه تا زمان حاضر

بانک سپه به عنوان نخستین بانک ایرانی در چهاردهم اردیبهشت ماه سال 1304 متناسب با موازین قانونی آن زمان شکل گرفت. نخستین شعبه این مجموعه در شمال ایران، رشت، فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه همواره در جریان فعالیت خود تلاش کرده تا سرمایه‌های سرگردان جامعه را جذب کرده و به سمت فعالیت‌های مولد اقتصادی سوق دهد تا از این طریق در تحقق اهداف اقتصادی کلان کشور مشارکتی مطلوب و مناسب داشته باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سپه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “وام 300 میلیون تومانی قرض الحسنه بانک سپه و شرایط بازپرداخت

  1. رامین گفته:

    آیا با توجه به شروع سال جدید و عدم پرداخت وام از طرف بانک ها به خاطر سال مالی جدید آیا بانک سپه این وام رو پرداخت می کند ؟

  2. نریمان گفته:

    .سلام خسته نباشید باید بگم شرایط خیلی خوبیه که بانک در نظر گرفته امیدوارم که برای ضامن خواستن سخت گیرانه برخورد نکنه چون اکثر احاد ملت نیازمند گرفتن وام هستن با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز