جزئیات ثبت نام وام 200 میلیون تومانی بانک دی با سود 10 درصدی

لست سکند

وام فرزانه ارزش آفرین بانک دی یک تسهیلات کم بهره است 200 میلیون تومانی است که مشتریان این مجموعه با سپرده قرض الحسنه امکان درخواست آن را دارند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که در بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته و مدت سه ماه خواب سپرده ایجاد کرده‌اند، امکان درخواست وام 200 میلیون تومانی را دارند. سود این سپرده چندان نیست و برحسب میانگین حساب بین 10 تا 23 درصد است. ضمانت اصلی برای دریافت این وام، داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی مورد نظر بانک خواهد بود. بازپرداخت این تسهیلات نیز متغیر بوده و از شش ماه بوده و تا 60 ماه قابل تغییر است. لازم به ذکر است که کارکنان شرکت‌های طرف قرارداد بانک دی با ارائه معرفی نامه امکان بهره مندی از این وام را دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با در نظر گرفتن شرایط مذکور دریافت وام و نرخ سود 23 درصدی و مدت زمان پرداخت اقساط 60 ماهه، میزان قسط هر ماهه 5 میلیون و 638 هزار و 94 تومان است. کل سود تسهیلات مذکور به 138 میلیون و 285 هزار و 653 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز به 340 میلیون و 385 هزار و 653 تومان خواهد رسید.

راز آسمان پایتخت

نگاهی به خدمات ارائه شده توسط بانک دی و هدف شکل گیری این مجموعه

بانک دی به منظور فراهم کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده، پرثمر و موجه اقتصادی و مالی به خصوص زمینه‌های پولی، مالی و بانکی فعالیت خود را آغاز کرد.

در حال حاضر و در راستای اهداف تعریف شده مذکور این بانک در زمینه خدمات بانکی، بانکداری الکترونیک و بازار سرمایه به مشتریان خود سریع و مناسب خدمت رسانی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک دی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جزئیات ثبت نام وام 200 میلیون تومانی بانک دی با سود 10 درصدی

  1. متین گفته:

    با سلام وام ۳۰۰ میلیون که بخواهیم دریافت کنیم مدرک شغلی از کجا بیاریم بانک سختش کرده وام را این مدرک شغلی را حذف کنید وقتی که ضامن معتبر صاحب حساب می‌آید دیگه مدرک شغلی چیه پیگیری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز