وام 30 میلیون تومانی بانک مسکن برای چه کسانی است؟

موسسات، اصناف و شرکت‌هایی که مشتری بانک مسکن هستند، امکان دریافت وام 30 میلیون تومانی را برای رفع نیاز کارکنان خود دارند. این تسهیلات در قالب طرح «کارگشا» به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود. نوع این تسهیلات مرابحه عام اعلام شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، موسسات و مجموعه‌هایی که مایل به دریافت وام 30 میلیون تومانی بانک مسکن هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. سود این تسهیلات 18 درصد اعلام شده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز به 12 ماه می‌رسد. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. متقاضیان تسهیلات مذکور این امکان را دارند ضامن‌ خود را از بین همکارانشان معرفی کنند. در واقع کارکنان هر شرکت یا موسسه می‌توانند به صورت ضربدری ضمانت یکدیگر را برعهده بگیرند، به صورتی که هر فرد حداکثر برای دو نفر امکان ضمانت را خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

با توجه به مبلغ وام، حداکثر سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 2 میلیون و 750 هزار و 400 تومان است. کل سود تسهیلات به 3 میلیون و 4 هزار و 797 تومان و مجموع رقم وام و سود آن به 33 میلیون و 45 هزار تومان می‌رسد. براساس اعلام بانک مسکن، اقساط از حقوق پرسنل کسر می‌شود.

نکاتی درباره وام 30 میلیون تومانی طرح کارگشا

اشخاص حقوقی که طرف تفاهم نامه با بانک هستند، باید بانک مسکن را به عنوان بانک عامل در نظر گرفته و حقوق و مزایای پرسنل خود را از طریق این بانک پرداخت کنند. این تسهیلات به پرسنل و کارکنانی تعلق می‌گیرد که حداقل دو سال سابقه کاری مفید در آن شرکت یا موسسه داشته باشند. لازم به ذکر است که مبلغ این تسهیلات برای کارکنان مختلف متفاوت است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک مسکن
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز