وام 200 میلیون تومانی بانک سینا و شرایط دریافت آن

بانک سینا به مشتریان واجد شرایط خود که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی هستند، در قالب طرح «اعتبار ویژه» این میزان تسهیلات را پرداخت می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریان بدون بدهی معوق یا چک برگشتی بانک سینا که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری افتتاح کنند. ضمنا باید حداقل یه ماه از خواب سپرده متقاضیان بگذرد تا امکان درخواست برای این تسهیلات را داشته باشند. افراد برای دریافت این تسهیلات ضمن داشتن اعتبار شغلی مناسب، به ضامن رسمی هم احتیاج دارند. سود این وام بین 10 تا 18 درصد بوده و براساس بازپرداخت و ماندگاری حساب مشتریان تعیین می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به 60 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود وام 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 304 میلیون و 821 هزار و 129 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

نگاهی به برخی از خدمات بانک سینا

بانک سینا فعالیت خود را با هدف اولیه انجام عملیات پولی، مالی و اعتباری و تامین نیازهای مالی بنگاه‌های اقتصادی و همچنین جذب سپرده‌های عمومی در جهت اعطای تسهیلات اعتباری به بخش‌های مختلف اقتصادی در سال 1386 آغاز کرد. در حال حاضر این بانک انواع خدمات پولی و مالی اعم از گشایش انواع حساب‌های قرض الحسنه پس انداز و جاری، سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت، سرمایه گذاری بلندمدت، خرید و فروش ارز و حوالجات ارزی، صدور و قبول انواع چک‌های بانکی، رمزدار بین بانکی و ایران چک و … را به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سینا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “وام 200 میلیون تومانی بانک سینا و شرایط دریافت آن

  1. بهراد گفته:

    سلام… یکبار هست انسان در لحظه پول وام رو نیاز داره ، سه ماه سپرده مسدود بشه که بهش نمیگن وام ، هجده درصد هم بالاست ، و زمان باز پرداخت اقساط وام رو فراخ کنید تا وام گیرنده وحشت نکنه از گرفتن وام … مرسی اگر به این نکات توجه کنید 🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز