وام 30 میلیون تومانی بانک رسالت برای چه افرادی است؟

لست سکند

بانک قرض الحسنه رسالت قصد دارد براساس تفاهم نامه‌ای که با سازمان بهزیستی کشور امضا کرده، به مادریاران و معلول یاران وام 30 میلیون تومانی پرداخت کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، تفاهم نامه منعقده بین این مجموعه و سازمان بهزیستی کشور به منظور ارائه خدمات به مادریاران، معلول یاران، مربیان مراکز شبه خانواده و مرکزهای شبانه روزی توانبخشی تبیین شده است. به گفته محمدحسین حسین‌زاده، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت، جامعه بهزیستی این امکان را دارد از طریق اینترنت و بدون محدودیت مکانی و زمانی برای دریافت این وام درخواست بدهد. در واقع معرفی شدگان از سوی سازمان بهزیستی این امکان را دارند به صورت 100 درصدی وام خود را غیرحضوری دریافت کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

تمامی وام‌های پرداختی بانک رسالت بدون سود هستند و تنها به آن‌ها درصد کمی کارمزد تعلق می‌گیرد.

راز آسمان پایتخت

تلاش بانک رسالت برای پرداخت وام بدون کارمزد!

مدیریت بانک رسالت به دنبال آن است که همین کارمزد روی تسهیلات را حذف کند و وام بدون کارمزد به متقاضیان بپردازد. اخیرا حسین‌زاده اعلام کرده که پرداخت وام بدون کارمزد به زودی عملی خواهد شد. به گفته مدیرعامل بانک رسالت، این مورد براساس مصوبه فقهی بانک مرکزی اجرایی می‌شود. این مقام مسئول بیان کرد با حذف کارمزدها، حتما درآمدهای بانک کاهش پیدا خواهد کرد. اما با توجه به هدف اصلی شکل گیری بانک قرض الحسنه رسالت و سود محور نبودن آن به نظر هیچ مشکلی در تامین هزینه‌های جاری بانک به وجود نخواهد آمد.

طبق اهداف تعریف شده برای بانک رسالت، این مجموعه با هدف ترویج بانکداری اسلامی و افزایش پرداخت تسهیلات به سپرده گذاران و همچنین ارائه خدمات نوین بانکی فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر این بانک خصوصی انواع وام‌های تکلیفی و تسهیلات دیگر را به مشتریان خود پرداخت می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک رسالت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “وام 30 میلیون تومانی بانک رسالت برای چه افرادی است؟

  1. مهدی درویشی گفته:

    با سلام اینجانب مددجوی بهزیستی انزلی هستم برای وام۳۰ میلی نی درکدام سایت وباچه شرایطی می توانم ثبت نام نمایم. باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز