وام 3 میلیارد تومانی فوری به چه کسانی تعلق می گیرد؟

بانک توسعه تعاون با طرحی تحت عنوان «حاتم» به متقاضیان خرید کالاهای سرمایه‌ای، ماشین آلات و ادوات موردنیاز در بخش‌های تولیدی و خدمات تا سقف 3 میلیارد تومان تسهیلات ارائه می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام های بانکی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این وام در قالب عقد مرابحه با نرخ سود 18 درصد به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌شود. افرادی امکان استفاده از این وام را دارند که در بخش تولید یا خدمات فعالیت داشته باشند. ضمنا نداشتن بدهی معوق یا چک برگشتی هم از دیگر شرایط ضروری برای دریافت این نوع وام محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

متقاضیان برای دریافت این وام باید در بانک توسعه تعاون حساب قرض الحسنه داشته باشند. سقف تسهیلات اعطایی این طرح 3 میلیارد تومان و حداکثر معادل 70 درصد بهای نهایی کالا خریداری شده است. مدت زمان بازپرداخت این وام هم 48 ماه اعلام شده و تضمین‌ها و حدود اختیارات هم مطابق با سیاست‌های اعتباری تعیین می‌شود. بنا بر ای گزارش، مدل ضمانت اصلی این وام سند ملک یا سند ملک و جواز کسب است. این تسهیلات مسدودی سپرده هم ندارد.

آریاک سفر

مبلغ اقساط وام 3 میلیارد تومانی طرح حاتم

در صورتی که متقاضیان حداکثر مبلغ وام را با نرخ سود 18 درصد دریافت کنند باید 88 میلیون و 124 هزار و 999 تومان قسط بپردازند. ضمنا به منظور آسایش وام گیرنده برای پرداخت اقساط فاصله زمانی سه ماهه هم در نظر گرفته شده تا وی توان بازپرداخت این مبلغ را داشته باشد.

در کل سود وام در این 48 ماه یک میلیارد و 229 میلیون و 999 هزار و 944 تومان خواهد بود. وام گیرندگان در پایان کار مجموعا 4 میلیارد و 237 میلیون و 959 هزار و 944 تومان به بانک عامل پرداخت خواهند کرد.

البته به این مبلغ باید هزینه‌های جانبی حق کارشناسی ملک و تشکیل پرونده را هم اضافه کرد. این هزینه‌ها هم 7 میلیون و 960 هزار تومان اعلام شده است.

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز