وام 200 میلیون تومانی بانک ملت + شرایط دریافت و مبلغ اقساط

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اشخاصی که در یکی از شعب بانک ملت سپرده قرض الحسنه داشته و مایل به دریافت وام برای خرید کالاهای مختلف هستند، می‌توانند از طرح «حامی» این مجموعه استفاده کنند. حداکثر مبلغ این تسهیلات 200 میلیون تومان اعلام شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریان بانک ملت که برای خرید کالاها و محصولات مختلف کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند برای وام 200 میلیون تومانی درخواست بدهند و از فروشگاه‌های طرف قرارداد این بانک خرید داشته باشند. تسهیلات حامی کارت در قالب عقد مرابحه به مشتریان اعطا می‌شود. افرادی امکان دریافت این تسهیلات را دارند که قبلا از این طرح استفاده نکرده باشند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی است. سود این وام برحسب دوره بازپرداخت متغیر بوده و حداکثر به 18 درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 60 ماه اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود تسهیلات، 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم وام و سود ان، 306 میلیون و 801 هزار و 129 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

بانک ملت چه اهدافی را دنبال می‌کند؟

بانک ملت یکی از بانک‌های خصوصی برتر کشور است که فعالیت خود را از سال 1359 آغاز کرد. این مجموعه به دنبال تحقق هدف‌هایی مانند رشد و بهره وری بانک‌ها، سوددهی و ارائه خدمات مناسب مشتریان، شناخت نیازها و دسته بندی مشتریان و فرآیندهای مربوط به سود و … است.

بانک ملت تاکنون توانسته تندیس زرین بانک محبوب ایران سال 1396، عنوان سومین شرکت برتر کشور در رتبه بندی سال 1395 سازمان مدیریت صنعتی و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملت
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “وام 200 میلیون تومانی بانک ملت + شرایط دریافت و مبلغ اقساط

  1. فرهاد خمرزاده گفته:

    سلام خدمت هموطنان گرامی:چهل سال سن دارم،از سال 1389 در بانک ملت حساب دارم،هیچ وامی تا حالا نگرفتم،برای گرفتن وام فقط باید پارتی داشته باشی،رئیس بانک‌ها یک قوانین من در آوردی، را موقع گرفتن وام عنوان میکنند که از گرفتن وام پشیمان میشوی!هیچکس به فکر قشر کارگر و ضعیف جامعه نیست،انگار خدای وجود ندارد تا به این همه ناحقی که در دستگاه های دولتی است ببیند.خدایا جواب کسانی که در حق مردم ظلم میکنند آنها را به سزای اعمالشان برسان،تا بدانند چوب خدا صدا ندارد یعنی چه

    • محمود گفته:

      سلام و وقت بخیر.
      دوست عزیز اگر بیمه شش ماه اخیرت از یه شرکت هست و میانگین گردش سه ماه آخرت به 5 میلیون تومان میرسه میتونی از بانک ملت وام بگیری.
      برو بانک ملت اینترنت بانک خودتو فعال کن و بقیه کاراش اینترنتی هست حتی.
      شما که تا حالا وام نگرفتی اگه شرای بالا رو داشته باشی 100 میلیون 36 ماهه بهت میدن.

  2. ایرانی گفته:

    تا الان که این وام ها برای از ما بهترون بوده امیدوارم این سامانه اعتبار سنجی عملیاتی تر بشه شاید ما هم بتونیم وام بگیریم

  3. محسن گفته:

    نزدیک یکهفته ۲۰۰میلیون نباز داریم حاضرم ۲۴درصد هم باش میگیرم هربانکی که میریم میگن باید اندازه پولی که میزاری همان اندازه وام میدیم اون بعد از شش ماه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز