وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت چه شرایطی دارد؟

همه اشخاص حقیقی که قصد خرید آسان را دارند می‌توانند وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت را دریافت کنند. این تسهیلات تحت عنوان طرحی به نام «آسان خرید» به مشتریان اعطا می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، با این طرح افراد امکان خرید اقساطی تا 90 درصد مبلغ سپرده یا وثیقه ارائه شده در بانک را دارند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام هم 60 ماه بوده و کارمزد آن هم بین 3 تا 5 درصد است. متقاضیان این وام باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده بلندمدت یکساله داشته باشند که به سپرده آن‌ها سود 15 درصدی هم تعلق می‌گیرد. سیستم آسان خرید به متقاضیان این امکان را می‌دهد تا از دیجی کالا محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نحوه استفاده از وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت

افراد که خواهان استفاده از این طرح تسهیلاتی هستند باید با توجه به سیستم عامل خود برنامه مورد نظر را از وبسایت دیجی پی دریافت کرده و با شماره تلفن همراهی که به نام صاحب کارت آسان خرید است وارد سایت شوند. متقاضیان باید از صفحه مذکور، قسمت خرید اقساطی را پیدا کرده و به آن ورود پیدا کنند.

آریاک سفر

سپس بعد از انجام اقدامات لازم، مرحله انتخاب طرح را کلیک کرده و گزینه آسان خرید، تجارت، را برگزینند. در ادامه مبلغ هر قسط، سود سالیانه، کارمزد دیجی پی، تعداد اقساط و … برای شخص نمایش داده خواهد شد که باید اطلاعات را به دقت بررسی کرده و سپس آن را تایید کند.

بعد از تایید مراحل اولیه، نوبت به ارائه اطلاعات هویتی صاحب کارت آسان خرید می‌رسد. در این قسمت تنها ارائه کد ملی و نام و نام خانوادگی کافی است.

بعد از شرایط خرید و استفاده از کارت برای فرد به نمایش گذاشته می‌شود، در صورتی که در این قسمت مشکلی وجود نداشته باشد، متقاضی باید گزینه فعال سازی نهایی را کلیک کند. بعد از آن کارت آسان خرید فرد در اکوسیستم دیجی کالا فعال شده و امکان خرید با آن وجود دارد.

مرتبط با : بانک تجارت
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت چه شرایطی دارد؟

  1. لللددد گفته:

    تا کی میخواهید مردم رو مسخره کنید ما اگه پول داشتیم مگه دیونه بودیم بزاریم بانک بعد بریم وام بگیرم با همون میرفتیم خرید میکردیم تا اینکه بخواهیم خودنون رو درگیر قسط کنیم

  2. آرش گفته:

    بوجه مملکت کم اومده میخواید از جیب مردم بکنید
    آیا خدارو خوش میاد؟مردم در تنگنا هستند
    این رسم مردم داری نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز