شرایط دریافت وام خودرو 100 میلیون تومانی بانک سامان + جزئیات

لست سکند

خرید خودروها در این روزها کار دشواری است و به نقدینگی زیادی احتیاج دارد. بعضی بانک‌ها به منظور کمک به مشتریان واجد شرایط برای تامین نقدینگی خرید خودرو، به آن‌ها وام اعطا می‌کنند. بانک سامان یکی از این بانک‌ها است که به متقاضیان واجد شرایط وام خودرو 100 میلیون تومانی می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مبلغ ذکر شده، سقف وام خرید خودرو بانک سامان است. این بانک براساس شرایط و ضوابطی تسهیلات خرید خودرو را به افراد متقاضی می‌پردازد. طبق تمهیدات این بانک، وام پرداختی به افراد واجد شرایط معادل 80 درصد ارزش خودرو خریداری شده خواهد بود. سود این وام 18 درصد اعلام شده است. وام گیرندگان حداکثر ظرف مدت 36 ماه امکان بازپرداخت این تسهیلات را دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

جزئیات بیشتر از وام خودرو 100 میلیون تومانی

افرادی که خواهان تسهیلات خرید خودرو هستند باید در یکی از شعب بانک سامان سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. ضمنا داشتن سه تا شش ماه گردش حساب هم برای دریافت این وام ضروری است. ضمانت اصلی برای پرداخت این تسهیلات، سند ملکی است و طبق اطلاعات رده، بانک برای پرداخت این تسهیلات ضامن معتبر نمی‌خواهد. براساس قوانین پرداخت وام، وام گیرندگان نباید دارای بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی باشند. ضمنا پرداخت هزینه‌های جانبی مثل حق کارشناسی خودرو، کارمزد تسهیلات اعطایی، تشکیل پرونده و مواردی از این قبیل برعهده متقاضیان است.

در صورتی که فردی حداکثر مبلغ وام را با نرخ اعلامی دریافت کند و مدت زمان بازپرداخت هم برای وی همان 36 ماه تعیین شود، مبلغ هر قسط برای او 3 میلیون و 615 هزار و 240 تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام 33 میلیون و 148 هزار و 624 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 131 میلیون و 205 هزار تومان است.

مرتبط با : بانک سامان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز