وام 20 میلیونی بانک آینده + مبلغ اقساط

لست سکند

بانک آینده اقدام به ارائه وام 20 میلیون تومانی خرید کالا تحت عنوان طرح «کارگشا» کرده است. طبق اطلاعات وبسایت بانک آینده، این وام به صورت چک بانکی در وجه فروشگاه فروشنده کالا صادر می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک آینده با هدف کمک به اقشار مختلف جامعه و همچنین حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی وام فوری 20 میلیون تومانی را به متقاضیان ارائه می‌دهد. از آنجا که این وام مستقیم به حساب فرد متقاضی واریز نمی‌شود، ارائه پیش فاکتور مربوط به خرید لوازم خانگی به شعب بانک آینده اجباری است.

پربازدیدترین ویدیوی امروز را ببینید:

بعد از ارائه فاکتور، بانک آینده برای آگاهی از صحت و سقم آن، استعلام‌های لازم را انجام می‌دهد. سپس مدارک لازم و اعتبارسنجی فرد متقاضی انجام شده و با ارائه ضامن معتبر، چک در وجه فروشنده صادر خواهد شد. از جمله شرایط موردنظر برای دریافت وام خرید کالای بانک آینده، ساخت داخل بودن کالاها و همچنین طول عمر بیشتر از یک سال آن‌ها است.

راز آسمان پایتخت

اخبار وام های جدید:

اقساط وام طرح کارگشا حداکثر در 36 ماه با نرخ سود 18 درصد بازپرداخت می‌شود. طبق اطلاعات موجود، میزان اقساط ماهیانه این طرح تقریبا 723 هزار تومان است. در این طرح 10 درصد مبلغ تسهیلات بلوکه می‌شود و فرد متقاضی برای دریافت این وجه حتما باید جواز کسب و کار، ضامن رسمی کسر از حقوق و همچنین سفته‌های موردنظر را به بانک عامل ارائه دهد.

انواع تسهیلات بانک آینده

بانک آینده برای کمتر شدن مشکلات مالی افراد حقیقی و حقوقی انواع تسهیلات بانکی را به آن‌ها ارائه می‌دهد. این تسهیلات در قالب انواع طرح‌ها و قراردادها به مشتریان اعطا می‌شود. قرارداد سلف، جعاله، مزارعه، مضاربه، مساقات و… از جمله قراردادهایی هستند که بانک در قالب آن‌ها هم به مشتریان وام می‌دهند. البته این بانک یک نوع تسهیلات جاری هم دارد که برای حمایت از مستاجران، صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا و … ارائه می‌شود.

مرتبط با : بانک آینده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “وام 20 میلیونی بانک آینده + مبلغ اقساط

  1. یارانه ۴۵ هزار خانه ۳ ملیارد 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 گفته:

    برا ۲۰ ملیون باید چنگ به خدا بزنیم سفته ضامن پول بلوکه اخ انشالا به امید خدای نا اگاه از همه چیز که برا من که بد شده برا همه بد بشه 🙏🙏🙏🙏

  2. علی گفته:

    سود بالا با باز پرداخت کوتاه و قسط بالا.کسی که دنبال ۲۰ ملیون بی ارزش خودشو بدهکار میکنه چطور میتونه قسط سنگین پرداخت کنه .حرکت نمایشی و قالب کردن جنس بی‌کیفیت

  3. اسد اسلامی گفته:

    وان وان وام خجالت هوب چیزی است که شما نمیکشید وام ضامن رسمی
    وام کسر از حقوق
    مصعب حق وام

  4. حمید کیا گفته:

    سلام
    وام ۲۰ میلیونی هیچ دردی را در زندگی معیشتی حل نکرده بلکه گرفتار باز پرداخت اقساط با سود ۱۸ درصد ان هم بلوکه کردن ۱۰ درصد از تسهیلات واقعا خدمت خوبی است بجز اینکه فرد را گرفتار کند هیچ مزیتی ندارد .

  5. محمد مهرجو گفته:

    بی منطق ترین کاری ک میشه کرد همینه ک بهای وام اینجوری بگیری اکثر فروشگاه‌های طرف قرارداد ب کل گرون فروشن جالبه باید سر سال چهار میلیون تومان بزاری رو پول پس بدی کلی هم گرونتر بخری ب نظر من همون تو محلتون برید پیش اشناهاتون صحبت کنید همون قسطهارو خیلی شیک مجلسی با ضرر کمتر بدید

  6. Far گفته:

    بالاخره به قول خودت ناآگاه!!!میمیری و کار تموم.. همه چی هیچ و تموم.ووجود نخواهی داشت. پس روی هیچ به زمین و زمان توهین نکن.. نه که اگر بعد مردن نه ۲۰ سال و نه ۳۰ سال بلکه بینهایت سال خوش میشی پس ناراحت نشو که خوشی نزدیکه.. پس صبرکن و به خالقت بخاطر۲۰میلیون توهین نکن..همه مشکل داریم؛اینو بدون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز