شرایط ثبت نام وام ازدواج 100 میلیون تومانی

زوج‌های که تاریخ عقد آن‌ها از اول فروردین ماه سال 1397 به بعد باشد و کمتر از 25 سال سن داشته باشند، امکان دریافت وام ازدواج 100 میلیون تومانی را دارند. به هین منظور این گروه باید واجد شرایط اولیه باشند تا امکان ثبت نام در سایت وام ازدواج را پیدا کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام های بانکی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

یه گزارش کاماپرس، افراد برای ثبت نام در وام ازدواج باید ضمن داشتن تابعیت ایران و کارت ملی موقت یا دائمی، کد پستی محل سکونت خود را هم ارائه دهند. همه زوج‌ها تنها یکبار می‌توانند برای وام ازدواج ثبت نام کنند.

زوج‌هایی که بیش از 25 سال سن دارند اما تاریخ عقد آن‌ها بعد از 1 فروردین ماه 1397 است هم این امکان را دارند تا هر یک از آن‌ها وام 70 میلیون تومانی بگیرند. البته زوج‌هایی که قبل از سال 1397 ازدواج کرده‌اند و در صف دریافت وام ازدواج هم هستند، امکان دریافت 50 میلیون تومان وام را دارند.

آریاک سفر

اخبار مرتبط و مهم روز:

تکمیل اطلاعات در سامانه وام ازدواج

برای گرفتن وام ازدواج افراد باید اینترنتی ثبت نام کنند. به همین منظور هم متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج اقدام کنند. پس از اینکه هر یک از زوجین به صورت جداگانه مراحل ثبت نام خود را در سایت یاد شده انجام دادند، باید کد رهگیری دریافت کنند. پس از تکمیل ثبت نام، از طریق همین سامانه، محل و شعبه مورد نظر برای تکمیل مراحل ثبت نام و ارائه مدارک به اطلاع زوج‌ها خواهد رسید.

افراد پس از ورود به این سامانه گزینه ثبت نام جدید را وارد کرده و سپس کدملی، شماره شناسنامه و گزینه مربوط به ازدواج در خارج و داخل را انتخاب می‌کنند. سپس کد امنیتی مربوطه را وارد کرده و دیگر صفحات اطلاعاتی تکمیل خواهد شد. لازم به ذکر است که این مبلغ وام برای افرادی که دارای شرایط ایثارگری هستند دو برابر خواهد شد.

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز