وام 100 میلیون تومانی خرید کالا مختص چه افرادی است؟

زوج‌های جوانی که برای خرید لوازم خانگی کمبود نقدینگی دارند می‌توانند از وام 100 میلیون تومانی تهیه کالاهای بادوام که تحت عنوان طرح «توان خرید» ارائه شده، بهره ببرند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از خبرآنلاین، علیرضا شاه میرزایی، معاون وزیر صمت، اخیرا بیان کرده که زوج‌های جوانی که در سال 1401 ازدواج کرده‌اند امکان مراجعه به سایت توان خرید برای درخواست وام 100 میلیون تومانی را دارند. زوج‌ها  از طریق این سایت می‌توانند به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی به صورت اقساطی خرید داشته باشند. به گفته شاه میرزایی، هم اکنون این مقدار تسهیلات برای 200 هزار خانوار است. البته تعداد این وام پرداختی در مراحل بعد بیشتر خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

وام‌های این طرح 30 میلیون، 50 میلیون و 100 میلیون تومان است و با نرخ سود 18 درصد ارائه می‌شود. به گفته این مقام مسئول قیمت اجناس ارائه شده از طریق طرح مذکور حداقل 5 درصد از نرخ بازار کمتر است.

آریاک سفر

شرایط وام خرید کالای خبرنگاران چیست؟

اخیرا وزارت صمت یک وام جداگانه خرید کالا برای خبرنگاران ارائه داد. این تسهیلات همزمان با روز خبرنگار برای این گروه شغلی ارائه شد. به گفته شاه میرزایی، مبلغ این وام 50 میلیون تومان بود که با ثبت نام در دو سایت جهاد کالا و هست اینجا برای خبرنگاران در نظر گرفته شد. البته این تسهیلات برای خرید لوازم خانگی ایرانی ارائه داده شد.

بر اساس گزارش اعتمادآنلاین، منابع تامین شده به منظور پرداخت تسهیلات مذکور 10 هزار میلیارد تومان اعلام شد. به گفته مقامات مسئول وزارت صمت، این وام چون قدرت نقدشوندگی ندارد، منجر به خلق پول بیشتر و تورم نخواهد شد. تفاوت عمده تسهیلات مذکور با دیگر وام‌های خرید کالا در همین مورد است. طبق اطلاعات موجود، بانک‌های آینده، رفاه و گردشگری در تامین مالی این طرح شرکت داشتند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز